Meg12345 Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 (endret) . Endret 31. mars 2015 av Meg12345
Blondepiken Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Skjønner at det kan være forvirrende om det han sier og det han gjør ikke stemmer helt overens. Det tryggeste er nok likevel å ta det han sier for å være sant, hvorfor skulle han si det viss han ikke mente det? Om du likevel går å håper på noe mer må du enten snakke med han om dette, eller risikere å bli såret dersom det han har sagt hele tiden stemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Kutt han ut og finn deg en som er litt mer moden og vet hva han vil. Anonymous poster hash: 57411...c91
Meg12345 Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2015 Skjønner at det kan være forvirrende om det han sier og det han gjør ikke stemmer helt overens. Det tryggeste er nok likevel å ta det han sier for å være sant, hvorfor skulle han si det viss han ikke mente det? Om du likevel går å håper på noe mer må du enten snakke med han om dette, eller risikere å bli såret dersom det han har sagt hele tiden stemmer. Ja, jeg burde ta det han sier på alvor. Men da bør jeg la være å treffe han, og det vet jeg ikke om jeg klarer.. Han er også en av mine beste venner, og vi kan snakke med hverandre om alt. Kanskje han trenger tid? Men ikke vil si det, slik at jeg ikke skal gå å vente på han. Han gir veldig uttrykk for hvor glad han er i meg og jeg vet at han er redd for å miste han. Er så vanskelig å tenke fornuftig i forhold til dette, men redd jeg sårer meg selv og.
Ultiva Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Bare vær ærlig med ham. Si at du er i ferd med å utvikle følelser for ham og at dere derfor ikke kan være intime mer. Slik som det er nå så får han jo både i pose og sekk; uforpliktende sex med ei som ikke har noen rett til å bli sur eller skuffet, fordi han allerede har informert om at et forhold ikke er aktuelt. Dersom du fortsetter med å være intim med ham så signaliserer du jo at det er helt greit at dere har uforpliktende sex. Dersom du ender opp med knust hjerte her så er det faktisk bare din egen feil. Så still krav. Enten må han forplikte seg, ellers får han finne seg en annen fuckbuddy. Gode venner som flørter litt kan dere jo uansett være, så får han finne ut av ting på sikt. Men å utsette speiding etter andre gutter pga en gutt som stadig minner deg på at dere er bestevenner og han ikke vil noe mer, det blir for dumt.
Gjest BoxingDay Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Hva han egentlig vil? Vi er ikke så veldig kompliserte. Han har sagt til deg at han er ute etter uforpliktende sex. Hva du vil ha derimot er jo tydeligvis noe helt annet. Endret 2. juli 2015 av BoxingDay
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Oppdatering, TS? Anonymous poster hash: dac78...332
Meg12345 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2015 Oppdatering, TS? Anonymous poster hash: dac78...332 Vi er på samme sted enda.. Møtes en gang i blant(han er veldig gira på å møte meg, uavhengig av om han får sex eller ikke), noen ganger har vi sex og noen ganger ikke. Han tar mye initiativ til å snakke og forteller meg hvor glad han er i meg. Så ja, alt som før.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Han gjør meg helt utrolig forvirret. Vi møttes for 3 måneder siden, da var det 4 måneder siden det ble slutt med eksen hans som han hadde vært sammen med i 1,5 år. Vi er begge 19. Han har vært i to forhold, begge gangene har jentene gjort det slutt med han og vært utro mot han. Han sier vi bare er bestevenner og at han ikke vil noe mer, at jeg må huske på at vi ikke er noe mer. Likevel tar han initiativ til å snakke med meg mange ganger daglig og forteller meg alt som skjer, han sier hver dag hvor fin jeg er og at han er glad i meg. Vi har hatt sex to ganger, både edru og fylla. Tok en stund før vi gikk til sengs, så vet at han ikke bare er ute etter det. Når vi er sammen småflørter vi og er litt fysiske(utenom sex), men kysser ikke og slikt. Han sier han er så redd for å bli såret, at han ikke lenger føler ting - han stenger helt av. Vet ikke hva jeg bør gjøre, en del av meg sier at han egentlig vil men at jeg bør gi han tid. Han er en veldig ærlig og ekte gutt, og han bryr seg på ordentlig om meg. Jeg har nok litt følelser for han, men redd det blir mye verre om vi fortsetter å ha sex. Kan det være en ide å kutte kontakten litt med han slik at han innser at han vil ha meg i livet sitt? Eller, hva mener dere? Det kan du ikke vite desverre.Siden dere ikke er et par er det mulig han har hatt sex andre enn deg, mens han venter på at du skal bli klar.Ser du skriver han ikke vil ha noe forhold,så det dere i bunn og grunn har er jo et fuck friend -forhold. Anonymous poster hash: 56a7f...b51 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Vi er på samme sted enda.. Møtes en gang i blant(han er veldig gira på å møte meg, uavhengig av om han får sex eller ikke), noen ganger har vi sex og noen ganger ikke. Han tar mye initiativ til å snakke og forteller meg hvor glad han er i meg. Så ja, alt som før. Da signaliserer du hvert fall til ham at det er helt greit for deg slik dere har det nå. Ikke noe galt i å ha en uforpliktende "fuckfriend" mens man leter etter den rette Anonymous poster hash: dac78...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå