Gå til innhold

Hva om han ikke liker kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en fyr som er veeldig veltrent, har et ansikt skapt av engler og en personlighet som matcher. Han er rett og slett perfekt. Har hittil ikke klart å funnet en eneste feil med han. Derfor er jeg nå livredd fordi vi ennå ikke har hatt sex. Siden jeg fikk barn har kroppen min blitt ødelagt. Jeg har hvite strekkmerker og løs hud nederst på magen, brystene mine er ikke så faste lengre, og kroppen min ser rett og slett ut som en krigssone. Så derfor er jeg liivredd hvordan han skal reagere når han ser meg naken. Gutter som tidligere har fått sett meg naken har jeg ikke akkurat sett for meg en fremtid med, for å si det sånn. Vil han klare å holde ut med ei han kanskje ikke tenner på? Han er veldig fokusert på kosthold, trening og kropp, så jeg ser for meg at kroppen min blir en dealbreaker. Å bli avvist av han, rett etter sex tror jeg ikke at jeg blir å takle så bra. Selvtilliten er lav nok fra før av.

Så hvordan kan jeg gå frem? Fortelle han at jeg ikke ser ut som en gresk gudinne under klærne, så får han velge selv? Overraske han, bli avvist, og ikke tørre å nærme meg det motsatte kjønn igjen? Eller bare gi opp og være singel for resten av livet? Vi er begge i 20 årene forresten.

Anonymous poster hash: f0543...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lat som du er den mest selvsikre i hele verden :) Menn er jo som oss kvinner. Jeg elsker menn som er selvsikker, selv om de ikke er "perfekte". Det samme synes vel de også. Jeg ville ikke fortalt han noe som helst. Plager det ikke deg, kan det ikke plage han heller. Vi er eksperter til å finne feil med oss selv, som ingen andre legger merke til.

Jeg vedder på at du er 10x mer sexy som du tror du er!

Anonymous poster hash: 9f899...357
  • Liker 4
Skrevet

Hvis han ikke vil ha deg pga kroppen er han ikke verdt det likevel. De fleste oppegående menn skjønner at kroppen forandrer seg når man har fått barn. Jeg synes ikke du skal si noe, det signaliserer at du synes kroppen din ikke er bra nok. Vær stolt over hvordan du ser ut, jeg er sikker på at du er flott.

Anonymous poster hash: 9e05d...064
  • Liker 2
Skrevet

Du vet aldri med menn. Noen ganger klaffer det ganske lett, andre ganger er ikke kjemien tilstede. Kanskje du også burde ta opp dette med trening og kosthold? Du kan jo få han til å hjelpe deg med det.

Anonymous poster hash: b1770...47a
Skrevet

Den mest sexy veltrente mannen jeg har møtt i mitt liv, digget kroppen min. Og jeg har født 2 barn, tatt bukplastikk så jeg har et stort arr på magen, fortsatt noen strekkmerker på magen, og låra mine er ganske slappe og store. Veier noen få kilo for mye. Puppene mine er heller ikke perfekte lenger. Og siste ex`n hans var Fitness utøver.

Liker en mann deg, så vil han i de fleste tilfeller digge kroppen din.

Anonymous poster hash: b70c2...550
  • Liker 2
Skrevet

Tusen takk for oppløftende svar! :) Trening og kosthold er noe jeg har tatt tak i selv, men enkelte ting på kroppen har jeg godtatt at jeg ikke klarer å gjøre noe med, med mindre jeg har en del ekstra penger liggende. Kjemien er absolutt der mellom oss nå, jeg bare håper det varer. Jeg får vel bare si(lyve) til meg selv om at jeg ser helt fenomenal ut naken, og går ikke det så blir jeg ulykkelig, og går det så blir jeg overlykkelig. Tror dette er første gangen at jeg kan si at jeg gruer en smule til å ha sex...

Ts

Skrevet

Holder på med en fyr som er veeldig veltrent, har et ansikt skapt av engler og en personlighet som matcher. Han er rett og slett perfekt. Har hittil ikke klart å funnet en eneste feil med han. Derfor er jeg nå livredd fordi vi ennå ikke har hatt sex. Siden jeg fikk barn har kroppen min blitt ødelagt. Jeg har hvite strekkmerker og løs hud nederst på magen, brystene mine er ikke så faste lengre, og kroppen min ser rett og slett ut som en krigssone. Så derfor er jeg liivredd hvordan han skal reagere når han ser meg naken. Gutter som tidligere har fått sett meg naken har jeg ikke akkurat sett for meg en fremtid med, for å si det sånn. Vil han klare å holde ut med ei han kanskje ikke tenner på? Han er veldig fokusert på kosthold, trening og kropp, så jeg ser for meg at kroppen min blir en dealbreaker. Å bli avvist av han, rett etter sex tror jeg ikke at jeg blir å takle så bra. Selvtilliten er lav nok fra før av.

Så hvordan kan jeg gå frem? Fortelle han at jeg ikke ser ut som en gresk gudinne under klærne, så får han velge selv? Overraske han, bli avvist, og ikke tørre å nærme meg det motsatte kjønn igjen? Eller bare gi opp og være singel for resten av livet? Vi er begge i 20 årene forresten.

Kjaere deg, du er garantert mye finere enn du tror :) Og om 10 aar, naar du ser paa bildene av deg selv i 20-aarene, kommer du til aa angre paa at du ikke saa hvor fin du var. Skjonnhet er bortkastet paa de unge...vi blir bare eldre. Slutt aa finne feil paa deg selv, fremhev heller dine beste trekk...og tenk om han er tiltrukket av personligheten din?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det trengs en rakketforsker til for å si at kroppen endres etter fødsel. De aller, aller fleste kvinner har et eller annet på kroppen de er misfornøyde med, eller kan i det minste fortelle om noe de ville hatt annerledes. Jeg, for eksempel, har ganske store pupper. Og med den størrelsen, kommer også tyngdekraften inn i bildet. Har alltid ønsket meg sprettpupper, håndfull + osv. Allikevel elsker kjæresten min de! Han forguder de, faktisk.

Om en mann liker deg, så vil han mest sannsynlig like kroppen din også! Vi kvinner tenker for mye... Vær selvsikker, vis han at du elsker kroppen din (til tross for at du har et så trist syn på den...)

Anonymous poster hash: 0b5ca...a4f
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for oppløftende svar! :) Trening og kosthold er noe jeg har tatt tak i selv, men enkelte ting på kroppen har jeg godtatt at jeg ikke klarer å gjøre noe med, med mindre jeg har en del ekstra penger liggende. Kjemien er absolutt der mellom oss nå, jeg bare håper det varer. Jeg får vel bare si(lyve) til meg selv om at jeg ser helt fenomenal ut naken, og går ikke det så blir jeg ulykkelig, og går det så blir jeg overlykkelig. Tror dette er første gangen at jeg kan si at jeg gruer en smule til å ha sex...

Ts

Man klarer som regel å se at en person er veltrent eller ikke gjennom klærne da, med mindre du har hatt på deg boblejakke på hver date :) Så lenge du har et sunt kosthold og trener så kan han ikke holde noe mot deg. Dersom du kun satt på rumpa og spise godteri så hadde det jo vært noe annet men da hadde dere jo heller ikke vært noen god match. Er dette en fyr du kunne tenke deg en fremtid med? Hvor lenge har dere datet? Er dere eksklusive?

Noe jeg tror er langt mer viktig er hvordan du oppfører deg i senga, dersom du tør å gå ned på ham og gi ham en deilig BJ før du rir ham f eks. Og ikke bare ligger der stiv som ei dukke, livredd for hvordan kroppen din ser ut ;) Og sier som en over her, når du kommer i 30-40-årene kommer du til å irritere deg over at du ikke så hvor fin kropp du faktisk hadde i 20-årene. Bare ta vare på deg selv både innvendig og utvendig. Og husk knipeøvelser for å stramme opp etter fødselen :)

Anonymous poster hash: 4f8a6...b62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...