Gå til innhold

Pus har en knekt klo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget at pus har fått en ødelagt, "splittet" klo i dag. Aldri opplevd før, og kommer ikke noe særlig opp når jeg googler.

Kommer kun opp om hunder. Den ser litt verre ut enn denne som kommer opp her om hund (litt ned på siden av artikkelen):

http://www.hunden.no/artikkel.html?news.nid=5034&temasider.tid=2

Erfaringer? Skal jeg dra til veterinær?

Anonymous poster hash: 3a8c8...e7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke gjør vondt, tror jeg ikke det skal være så farlig. Katter mister deler av klørne sine hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke gjør vondt, tror jeg ikke det skal være så farlig. Katter mister deler av klørne sine hele tiden.

Ok:) Hun halter ikke eller noe, men vil heller ikke la meg se på det. Så det er ganske normalt?

Skrevet

katter mister "flak" av klørne hele tiden. den har nok bare hengt seg opp i noe og vil nok bli borte :) men se an om pus begynner å halte

Anonymous poster hash: fc960...8d3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg finner støtt og stadig klør som ser ut som en pus har 'gått ut av kloskallet'.

Den gamle kloen splittes, deler seg oppe i den bredeste enden og et stykke nedover, og klores av på en klorestokk som regel.

Under er det frisk og flott klo, og det gjør ikke vondt overhodet å miste 'skallet'.

Skrevet

katter mister "flak" av klørne hele tiden. den har nok bare hengt seg opp i noe og vil nok bli borte :) men se an om pus begynner å halte

Anonymous poster hash: fc960...8d3

Jeg finner støtt og stadig klør som ser ut som en pus har 'gått ut av kloskallet'.

Den gamle kloen splittes, deler seg oppe i den bredeste enden og et stykke nedover, og klores av på en klorestokk som regel.

Under er det frisk og flott klo, og det gjør ikke vondt overhodet å miste 'skallet'.

Merkelig at jeg aldri har opplevd det før :fnise: Kanskje jeg må bli mer observant. Men tusen takk for svar! Ble litt bekymret isted.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Merkelig at jeg aldri har opplevd det før :fnise: Kanskje jeg må bli mer observant. Men tusen takk for svar! Ble litt bekymret isted.

Jeg kjenner den følelsen. Første gangen trodde jeg at min daværende pus hadde fått dratt ut en klo... vill panikk og full undersøkelse av samtlige poter med sine 18 klør.

Alle var på plass, og han som hadde hatt katt før holdt på å le seg ihjel da han forstod hva som pågikk og fikk se den splittede og eller hele kloen uten en eneste bloddråpe :fnise:

Skrevet

Jeg kjenner den følelsen. Første gangen trodde jeg at min daværende pus hadde fått dratt ut en klo... vill panikk og full undersøkelse av samtlige poter med sine 18 klør.

Alle var på plass, og han som hadde hatt katt før holdt på å le seg ihjel da han forstod hva som pågikk og fikk se den splittede og eller hele kloen uten en eneste bloddråpe :fnise:

:fnise::fnise: Fort gjort! Det er i hvert fall bra at vi bryr oss :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...