Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Hei, i retskrivningstråden skrev du: Blant annet synes jeg en blanding av jazz og rock er kult. Så for å unngå å spore av min egen tråd; liker du for eksemple Thindersticks? Kommer de innenfor din def av blanding mellom jazz og rock? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Det var egentlig bare et eksempel på bruken av ordene blant og blanding. Men ok, skal svare. I musikkens verden er jeg glad i jazz, gjerne kombinert med litt rock. Men jeg er verdens dårligste på å huske navn på grupper jeg hører. Skal gå litt i tenkeboksen og se om jeg husker noen navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Ok. Men om du ikke har hørt Thindersticks, så vil jeg aboslutt anbefale deg å høre på dem. Inbiller meg at de blir i den gaten du brukte som eksempel, og det er fantastisk musikk (syns jeg!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Skal prøve å få hørt dem. Var på konsert med Mike Stern for et par år siden. Det var kjempekult. Jeg er også veldig glad i Midnight Choir. Eller hører jeg mye rolig jazz også. Av Silje Nerdgaard-typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Sjekk de ut og fortell hva du syns da *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 13. august 2004 #6 Del Skrevet 13. august 2004 Skal teste de ut neste gang jeg er i en cd-sjappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå