Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Motstå fristelsen til å skrive til deg i Klips' dagbok (litt sært med interne meldinger i andres dagbok, tenkte jeg ) Men: Var det ikke det jeg sa - er ikke det en super morsom og underholdende bok, som også gir tanker rundt ett av de viktigste områder i livet (interiøøøøøør !) Den blir litt sær mot slutten, men ellers *tommel opp* (også jeg som har tenkt å spørre deg om du hadde begynt å lese i den snart, ble minnet på det da du skrev i Klips' dagbok at du ville si noe om bøker der) Og ellers: Ha en finfin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Den er kjempemorsom. Begynner å bli litt rar nå - er spent på slutten. Det må vel bare ende tragisk... Ha en fin dag du også!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Den er kjempemorsom. Begynner å bli litt rar nå - er spent på slutten. Det må vel bare ende tragisk... Ha en fin dag du også!!! :klem2: Takk! Siste sommerferie dag, gjør ingen ting fornuftig, sitter i et pledd (!) og spise kaker og surrer rundt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Høres bra ut! Minner meg på at jeg har banankake hjemme - bakt i forigårs... Nam! I et desperat forsøk på få a) Litt mer tid for meg selv B) Litt mer ferie til tross for at mesteparten vil gå med til husarbeid ba jeg meg fri f.k. mandag og tirsdag. Gledet meg veeeeldig, men hva fikk jeg vite i går?? Joda, det er planleggingsdag i barnehage og SFO mandag og tirsdag. Er det mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Stikker bare innom for å ønske dere begge god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #6 Del Skrevet 13. august 2004 Stikker bare innom for å ønske dere begge god helg! Takk, snille Leo Og det samme til deg :blomst_opp: Pjusk: Samme problem her Jeg MÅ på jobb mandag og har ordnet meg på annen måte, men tirsdag og onsdag blir jobbfri pga SFO og skolestart. Regner ikke med at det blir noe problem å få fri for dette. Psst: hvorfor kan ikke barnehage og SFO/skole samkjøre littegranne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. august 2004 #7 Del Skrevet 13. august 2004 Neimen hei Leo og i like måte! :-) Erteblomstene jeg fikk av deg er så nyyyyydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 13. august 2004 #8 Del Skrevet 13. august 2004 Mine (Erteblomster, ikke barn...) er for det meste døde... :evil: Varmesjokket har tatt knekken på dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå