Gå til innhold

Bokhylle/skap, må det monteres til veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på Ikea at skapene deres må monteres til veggen. Er det virkelig nødvendig da? Der jeg bodde før sto i hvert fall skapene bare rett opp og ned. Er vel ingen fare for at de velter akkurat, med mindre man går bort og drar i dem.

Anonymous poster hash: d9364...5d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man barn er det nok lurt å feste dem. Men vi har ikke giddet å feste noen av møblene våre som det egentlig står skal gjøres det på; er kun oss to og kattene her, og tror ikke de greier å dra ned en bokhylle akkurat.

Skrevet

Nei nei, du trenger ikke!! Jeg har også et skap som det står dette på og det er med noe greier, men det gadd jeg ikke fordi jeg vil kanskje ommøblere og skal flytte snart og i det hele tatt. Skapet er jo fryktelig tungt og da jeg var barn prøvde jeg iherdig å flytte mitt, men det gikk ikke altså :P Er mer bekymret for den tynne dvd-hylla jeg har i stua og der tenker jeg å kjøpe noe forankringsseler av noe slag (barnesikring). Men det er kun pga minsten her da. Har aldri hatt bruk for å feste noe til veggen før nå som hun snart begynner å gå. Jeg synes det er veldig upraktisk at ting skal sitte fast i veggen egentlig.

Anonymous poster hash: 2922e...3e4
Skrevet

Vi har sånn romdelerfra ikea som liksom skal monteres til veggen, men vi har ikke gjort. Bor i studentbolig og får ikke lov til å putte en tegnestift i veggen engang. Men den har nå stått stødig i 3 år :)

Anonymous poster hash: 9976b...ea9
Skrevet (endret)

På høye skap kan det nok være lurt, da unger faktisk kan både klatre og dra i møbler. Men jeg flirte litt når jeg skulle sette sammen et stødig og ikke særlig høyt nattbord, og det var med veggfeste...

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...