Thomas Skrevet 30. juni 2002 #1 Del Skrevet 30. juni 2002 Noen som kan anbefale bra musikk til trening? Tenker spes. på dance, house, techno og den slags. Noe hurtigt med mye bass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 1. juli 2002 #2 Del Skrevet 1. juli 2002 Hmm *sjekke nærmeste samling* - Lenny Kravitz: American Woman - Cameo: Word Up! - Bloodbath Dance (Blade Soundtrack) - Groove Armada feat. Fat Boy Slim: Shaking that ass - Groove Armada feat. M.A.D.: Rap - Afro Medusa: Pasilda - Cameo, Funkadelic, Lakeside, Slave m.fl.: Funk Mix - The Roots: Adrenaline - Cranberries: Zombie (finnes i trance-versjon, kanskje mer din smak?) - 2pac feat. Krayzie Bome: Thug Mentality - 2pac: How do you want it - Our Lady Peace: One man army - Tina Turner: I can't stand the rain - The Rock Theme Ikke alt her er dance/techno, men det finnes ofte mix-versjoner om du søker litt på nett (trance-versjonene er som regel en skam, men det er min mening... ). Tipper du ikke finner så mye i den sjangren du er mest vant til/liker best å trene til her - jeg liker litt hiphop-lignende vel så godt som trance for å få frem gutsen helt på slutten. Men du kan jo uansett ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. juli 2002 #3 Del Skrevet 1. juli 2002 Scooter- How much is the fish? .. Er min favoritt blant treningsmusikk. Bra rytmer og passer perfekt til spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. juli 2002 #4 Del Skrevet 1. juli 2002 Hva med den der from dance to trance-cden? Eller sett på mp3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå