AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Hei. Jeg er en slank jente, som bruker MFP for å passe på at jeg får i meg nok karbohydrater/fett/vitaminer/proteiner osv, i tillegg til å passe på at jeg spiser i hvert fall nok iløpet av en dag. I tillegg hadde jeg ikke hatt noe imot å gå ned 2-3 kg, men overhodet ikke noe mer enn det. Vekten min varierer hele tiden. Problemet jeg har med MFP er at den setter mitt daglige inntakt på 1200 kcal?? Hva er dette her for noe? Jeg overskrider den alltid da selvsagt. Dere andre som bruker denne appen, får dere også et urealistisk kcal-underskudd? Anonymous poster hash: b23c2...d9e
Pringle Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Det var rart. Er du sikker på at du ikke har lagt inn i MFP at du ønsker å gå ned i vekt?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #3 Skrevet 28. februar 2015 Man kan sette inn aktivitetsnivå i appen. Hvis du trener og bruker endomondo kan du koble den opp i mot MFP.Anonymous poster hash: c58c1...a9e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Du legger jo inn dine mål, ditt aktivitetsnivå og statistikker under innstillinger. Anonymous poster hash: 46cf6...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå