Gå til innhold

Mor som kverulerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noen flere kjenner seg igjen i? Alt jeg sier er hun uenig i, og jeg vet hun er en flittig leser av dette forumet, og sannsynligvis kommer til å lese denne posten.

En litt nøyere beskrivelse, detter gjelder store deler av det som kommer ut av munnen min. Det er ikke det at jeg mener at alt jeg sier er korrekt, men hvor kommer behovet for å kverulere om vær minste lille aspekt av en samtale. Jeg forteller om ting jeg leser, og dette er visst som regel feil, selv om hun mest sannsynligbis har lest samme innlegg selv. Hva kan jeg gjøre? Skal jeg bare *Suck it up*?

Det som er litt morsomt, er at siden hun alltid har rett i ting, kommer alt det dere sier til å være feil.

Kos og klems mamma, jeg er uansett glad i deg, og du kommer nok til å plage meg til den dagen du dør med kveruleringen din :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun rett? :P

Kommer an på hva motivasjonen er. Om hun har en kritisk sans eller om hun får en indre tilfredsstillese av å krangle. Når det er sagt, så kan det være lurt å holde munnen lukket noen ganger, selv om man har rett. Man må bare innse at folk tar feil og må finne ut av det ved å gjøre egne feil.

Anonymous poster hash: f676c...6db
Skrevet

Sånn er faren min og, skal kverulere og diskutere alt. Ikke kan han innrømme at han tar feil heller selv om vi kan bevise det. Skikkelig irreterende og det ødelegger så mye av den morroa vi kunne hatt.

Anonymous poster hash: b2a53...22d

Skrevet

Kan du bare skifte samtaleemne? Når hun kommer med sin kverulering så kan du bare svare med å si "Forresten, så du Northug i går?" Eller hva som helst annet. Lede henne inn på noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Kan du bare skifte samtaleemne? Når hun kommer med sin kverulering så kan du bare svare med å si "Forresten, så du Northug i går?" Eller hva som helst annet. Lede henne inn på noe annet.

Du, det var ikke dumt forslag. Kjenner jeg har litt av kverlureringssansen selv, så det blir sikkert like vanskelig for meg. Arv vettu ;)

Skrevet

Hvor gamle er du og mora di?

Anonymous poster hash: e4634...dd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...