AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 er det normalt å ha litt redsel for å bli stoppet av tollere på flyplass? blir alltid litt nervøs når jeg ser de selom jeg ikke har noe ulovlig med. er ungdom nå Anonymous poster hash: e2325...beb
mereo Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 er det normalt å ha litt redsel for å bli stoppet av tollere på flyplass? blir alltid litt nervøs når jeg ser de selom jeg ikke har noe ulovlig med. er ungdom nå Anonymous poster hash: e2325...beb Har du samme problemet med feks politi?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: e2325...beb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Er vel ikke normalt å være redd, men ikke unormalt å kjenne litt spenning i kroppen. Jeg gjør ihvertfall det på Gardermoen og jeg er godt voksen, men det er mulig det har sammenheng med ofte knapp tid for å rekke innenriksfly hjem, siden jeg ikke var urolig den ene gangen jeg fløy direkte fra Gran Canaria til hjem-flyplassen. Har forøvrig aldri hatt med meg mer enn kvoten. Anonymous poster hash: b3a9d...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå