MissPierce Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Som teksten sier, så skulle jeg hatt teksten til vitsen om Den underbitte frosken. Noen som kan den?? Prøvde å Google, men fant akt annet enn den.
mereo Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Haha. Det er den eneste jeg kan tror jeg. Bestefaren min som lærte meg den, mamma ler like mye hver gang jeg forteller henne. Husker ikke nødvendigvis ikke helt korrekt, men nesten. Du må huske på å gjøre det med underbitt. Har du hørt om den underbitte frosken? Først så spørte han kua "hva spiser du da?" - kua svarer gress. Så møter han flere dyr, som svarer hva de spiser. Før han så kommer til reven "hva spiser du da?" - "frosker med underbitt" Da trekker frosken inn underbittet til etter overbitt - "har du sett noen i det siste?" PS: dette var sannsynligvis ikke den beste forklaringen, men ja. Endret 27. februar 2015 av mereo 4
Gjest Pheel Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Googlet meg til denne om en mus: http://www.snakkepakken.no/Den+nysgjerrige+musa..9UFRnI2V.ips Høres ut som om det er samme vitsen bare fortalt om både mus og frosk.
Polly Ester Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Jeg har hørt den med den underbitte frosken, bare at det er en krokodille den møter på slutten....
K.B.E Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Jeg har hørt den med den underbitte frosken, bare at det er en krokodille den møter på slutten.... Jeg også.
Pawn Hearts Skrevet 28. februar 2015 #6 Skrevet 28. februar 2015 (endret) Jeg har alltid hørt den omtalt som Breikjeftfrosken, men det er utvilsomt samme skikkelse. Breikjeftfrosken var på Noahs ark da han fikk høre at det begynte å bli dårlig med mat om bord. «Hva har Noah tenkt å gjøre med det?» spurte Breikjeftfrosken. «Han vil kaste ut det dyret som har størst munn», var det en som svarte. Breikjeftfrosken gjorde munnen sin så smal som mulig og sa: «Stakkars krokodillen.» Endret 28. februar 2015 av Pawn Hearts 2
Meridian Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Som teksten sier, så skulle jeg hatt teksten til vitsen om Den underbitte frosken. Noen som kan den?? Prøvde å Google, men fant akt annet enn den. Du må fortelle den med innlevelse, så du må ha underbitt når du prater siden du er frosken med underbitt. Men du må gjøre deg til når du er de andre dyrene du velger selv også. Underbittfrosken går og spør diverse dyr om hva de spiser, og husk å fortell den mens du har underbitt, det er det som er morsomt! Hva spiser du da? spør frosken kua. Jeg spiser gress... (svarer kua med myk og behagelig stemme.) Hva spiser du da? spør frosken kaninen. Jeg spise gulrøtter... (svarer kaninen smattende med tenna på tørk.) Hva spiser du da? spør frosken ekornet. Jeg spiser eikenøtter... (svarer ekornet med lys, skarp stemme.) Så møter frosken en krokodille... Hva spiser du da? spør frosken krokodillen. Underbittfrosker... (svarer krokodillen med mørk, bestemt stemme.) HAR DU SETT NOEN, DA??? sier frosken med store øyne mens han drar til seg underbittet og får kraftig overbitt - HAHAHA! Endret 1. mars 2015 av Bølle 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Den vitsen var ikke noe morsom:p Anonymous poster hash: 02ba3...11f
MissPierce Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2015 Den vitsen var ikke noe morsom:p Anonymous poster hash: 02ba3...11f For barn på 5-7år så er den det 1
Gjest chisandra Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Jeg hørte den vitsen som voksen av noen som virkelig hadde uttrykkene og mimikken i orden. Lo i flere dager, og drar på smilebåndet enda når jeg tenker på den.
GørilB Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 En annen versjon: Det var en gang en underbitt frosk som spurte dyrene på savannen hva de spiste. Først traff frosken på en sjiraff. "Hva spiser du da?" Spurte frosken. "Løv fra trærne" svarte sjiraffen. Frosken hoppet videre og traff på en antilope. "Hva spiser du da?" Spurte frosken antilopen. "Gress fra savannen" svarte antilopen. Den neste frosken traff på var en krokodille. "Hva spiser du da?" Spurte frosken. "Underbitte frosker" svarte krokodillen. Frosken sier "har du sett noen da?"(med stort overbitt) Men selvfølgelig, vitsen er mye morsommere når man sier den enn leser den. Lo så jeg grein første gang jeg hørte den. Morsomt med overbitt gitt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå