AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Jeg trener regelmessig og er i nokså god form. Løper 3-4 mil i uka og har en styrkeøkt. I det siste har jeg opplevd å bli kvalm og uvel etter ca 30 minutters aktivitet, fryser og kaldsvetter. Det er så ille at jeg må stoppe opp. Hva i all verden er dette? Har aldri opplevd det før! Jeg spiser regelmessig og variert og har stabil vekt. Noen som har liknende erfaring? Hvordan gikk det evt over for deg? Anonymous poster hash: f851d...957
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Høres ut som blodtrykket ditt "svikter" IKKE tren mer før du har vært hos legen Vil anbefale deg å oppsøke legen din, og evt henvisning til kardiolog som mest sannsynligvis vil gjøre en a-EKG (arbeids-EKG) Anonymous poster hash: 743e9...8f8 1
Supraspinatus Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Støtter AB over. Måler du pulsen din? Blir den veldig høy? Det kan høres ut som hjerteflimmer.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 Ts her. Har ikke merket noe unormalt med pulsen. Men jeg skal ta en treningspause til jeg har vært hos legen. Takk for svar! Anonymous poster hash: f851d...957
_LanciA_ Skrevet 28. februar 2015 #5 Skrevet 28. februar 2015 Hei, Jeg har det også sånn til tider. Får det spesielt når jeg sykkler intervaller. Trener alltid med pulsbelte,men ser ingen ekstra høy puls eller noe. Men jeg har vært plaget med lavt blodtrykk lenge så har alltid trodd det var et blodtrykksfall eller en bivirkning av en medisin jeg går på. Når jeg får det blir jeg søkkvåt av kaldsvette, svimmel og blir kvalm. Må stoppe. Så går det over etter 5-10 minutter og jeg presser videre. Har hatt det sånn lenge. Kommer sånn nå og da. Men du bør absolutt få det sjekket. Burde vel egentlig jeg å siden hele min farsslekt har hatt problemer med hjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå