Teardrop Skrevet 27. februar 2015 #1 Del Skrevet 27. februar 2015 Har såå lyst på ny benkeplater, men har rett og slett ikke råd til det! Er det mulig å male? De jeg har nå er lyse så fargemessig er det ikke noe problem. Men hvordan maling kan jeg bruke som tåler både "støt" fra diverse og vann og matsøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 27. februar 2015 #2 Del Skrevet 27. februar 2015 Om du kan male kommer litt ann på hvilken type benkeplate du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 27. februar 2015 Om du kan male kommer litt ann på hvilken type benkeplate du har nå. Vet faktisk ikke. Behandlet lyst tre... Har ingen aning om hvilken tretype. Men et er treværk, ikke stein liksom.. Hjelper det på spøsmålet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2015 #4 Del Skrevet 27. februar 2015 Vet faktisk ikke. Behandlet lyst tre... Har ingen aning om hvilken tretype. Men et er treværk, ikke stein liksom.. Hjelper det på spøsmålet mitt? Heltre da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 27. februar 2015 Heltre da eller? Jepp. Er samme materiale på hele ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2015 #6 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Jepp. Er samme materiale på hele ja. Mente om det er heltre plater eller spon. Endret 27. februar 2015 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 27. februar 2015 Mente om det er heltre plater eller spon. Heltre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 27. februar 2015 #8 Del Skrevet 27. februar 2015 Slipe og olje, eller beise. Male går nok ikke pga vann og matsøl. Benken er for utsatt. En ripe i maling vil utvikle seg til smittebombe på null komma svisj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arcsin Skrevet 27. februar 2015 #9 Del Skrevet 27. februar 2015 Nye benkeplater koster endel ja.. Men dersom jeg var i din situasjon ville jeg nok heller spart opp penger slik at jeg kunne gjøre det skikkelig, og byttet ut istedenfor å male. Da vet man at det blir bra, og man står ikke igjen med noe som fort kan ende opp med å se halvferdig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 27. februar 2015 #10 Del Skrevet 27. februar 2015 en malt kjøkkenbenk vil fort få riper etter bruk. Det kommer ikke til å holde seg pent lange stunden. Evt slipe og beise i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #11 Del Skrevet 28. februar 2015 Jo du kan fint male en kjøkkenbenk av heltre, men du bør gjøre grundig forarbeid og bruke en slitesterk maling. Snakk med en malemester. Anonymous poster hash: ad667...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkhand Skrevet 28. februar 2015 #12 Del Skrevet 28. februar 2015 Jo du kan fint male en kjøkkenbenk av heltre, men du bør gjøre grundig forarbeid og bruke en slitesterk maling. Snakk med en malemester.Anonymous poster hash: ad667...15a Vask godt med avfettende middel,(kraftvask, trestjerners gulvrens, salmiakkvann) slip lett over. Fjern alt støv Mal 1 strøk heftgrunn, deretter 2 strøk trestjerners gulvmaling eller bengalack. Pass på at siste malingstrøk får tørke GODT (helst et par dager)før den tas i bruk. Slip lett mellom malingstrøkene for best resultat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 28. februar 2015 #13 Del Skrevet 28. februar 2015 Jo du kan fint male en kjøkkenbenk av heltre, men du bør gjøre grundig forarbeid og bruke en slitesterk maling. Snakk med en malemester.Anonymous poster hash: ad667...15a Holder uansett ikke lange stunda når den brukes så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 28. februar 2015 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå