Usikker Skrevet 30. juni 2002 #1 Del Skrevet 30. juni 2002 Snakket litt med Kris ikveld.......og du verden for en hyggelig mann/gutt. :D Vi var enige om mange ting - bl.a. at det er herlig å være barnslig. Er dere enige? Er det herlig å være barnslig? Svar: JA Er det gøy her inne? Svar: JA Er det viktig å tørre å være barnslig? Svar: JA Er Kris herlig? Svar: JA :blunke: Er det lov å være blid? Svar: JA Vil vi fortsatt være her på KG? Svar: JAAAAAAAAA :D Ha en god sommer alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. juni 2002 #2 Del Skrevet 30. juni 2002 Her var du ikke mye usikker, Usikker! Og jeg er hjertens enig med deg! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 1. juli 2002 #3 Del Skrevet 1. juli 2002 :o Hei! Her var det ihvertfall gøy! :evil: Usikker, jeg takker for de fine ordene, og må gjengjelde med å si var ei hyggelig jente å skrive med! Herlig var vel kanskje å ta litt hardt i? Litt over middels eksepsjonelt kul, ville jeg vel heller brukt! Spesielt når jeg bruker runde svarte solbriller kjøpt på Beatles museet i Liverpool! Barnslig er ihvertfall riktig! Men Usikkerd, hva gjorde du oppe så sent på natten? Skulle du ikke på jobb? Væren har forresten reist på en av sine pilgrimsreiser, så i de neste to ukene må vi klare oss uten vårt menighetsoverhode! Ha en hyggelig aften! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 4. juli 2002 #4 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg mener nå heller at dere er direkte tåpelige! Forhåpentligvis har denne skjøgen Væren lært seg grunnleggende folkeskikk når hun dukker opp igjen! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2002 Og De da fru Halvorsen....... :evil: hvorfor i all vær(d)en blander de den koselige Væren borti denne diskusjonen her da? ........å di snakker åm barnsli'het. Snakker om å være useriøs......... Hilsen fra Usikker, som i denne saken er Sikker i Sin Sak (SSS) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Del Skrevet 11. september 2016 Barnslig? Det er bare flott det! Kom plutselig på et intervju med en meget gammel dame som var nærmeste nabo med en barnehage. Mannen (fra Lokalavisen) som intervjuet henne, spurte: "Har du blitt preget av å være barnehagens nærmeste nabo?" hvorpå den eldre kvinnen svarte: "Nei, det har jeg ikke, Nei, det har jeg ikke" med syngende stemme (slik som barna pleier å rope når de leker) Anonymkode: 85053...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. september 2016 #7 Del Skrevet 11. september 2016 Kansje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2016 #8 Del Skrevet 11. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #9 Del Skrevet 11. september 2016 En tråd fra 2002? Hvorfor? Anonymkode: 6c3b3...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2016 #10 Del Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En tråd fra 2002? Hvorfor? Anonymkode: 6c3b3...641 Det lurer jeg også på gitt 🤔 Rart å tenke på at jeg bare var 10 år når denne tråden ble startet o.O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #11 Del Skrevet 11. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En tråd fra 2002? Hvorfor? Anonymkode: 6c3b3...641 Er tråden mindre verdt fordi den er fra 2002? Hæææææh? Hæææææh? Da er du også mindre verdt om 14 år da. Anonymkode: a94f8...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå