Gjest kassycat Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Jeg var støttemedlem i Stamina i nesten to år. I mai i fjor frøs jeg medlemsskapet slik at jeg kunne begynne å trene igjen i midten av juli. I midten av juli sa jeg opp medlemsskapet, men siden det var "noen dager etter betalingsdag" måtte jeg betale enda en mnd, og "kunne trene" til i midten av august. For noen dager siden... mottok jeg giro fra Stamina. De hadde hatt noe nye driftsystem og greier, og siden jeg valgte å si opp i den perioden, måtte jeg betale en faktura for den mnd trekkprinsippet ble endret hos dem, og jeg fikk ikke faktura tilsendt, derfor får jeg faktura nå som jeg må betale. 1.juli må jeg betale for. Jeg skjønner lite egentlig, men 1) kan de komme med noe sånt nå, så lenge etterpå når de gjorde en feil, 2) kan de ikke se på situasjonen og 3) jeg hadde jo fryst både juni og juli, så sa opp (og måtte enda betale 1mnd til), så pga frysen der burde jeg vel ikke komme med i den der nye ordninga eller wtf? sååå sur
Frøken S Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Du må se i kontrakten din, den avgjør hva de kan gjøre. Foreldelsesfristen er så vidt jeg vet 3 år, så der er de innenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå