Gjest miss_sara Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 14. januar returnerte jeg en pakke fra nelly.com og jeg har fortsatt ikke fått pengene tilbake. Jeg fikk en bekreftelse 22. januar på at de hadde mottatt returen og jeg skulle få pengene tilbake i løpet av 10 dager. Nå er det snart fire uker siden jeg skulle fått pengene igjen og de har fortsatt ikke kommet. Jeg har sendt dem flere mail angående saken, men de har ikke svart meg. Det er snakk om 2500 kr, så det er ganske kjipt å ikke få disse tilbake. Hva kan jeg gjøre? Noen som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 Åh, hater når sånt skjer. Skal ikke handle fra Nelly, ihvertfall. Anonymous poster hash: 666f8...ce1
Gjest Gjest_Idja Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Hva kan jeg gjøre? Noen som har opplevd lignende? Du kan ringe... Det er liksom første bud, hvis noen ikke svarer på mail - RING. Det gjelder det meste her i verden.
Gjest miss_sara Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Du kan ringe... Det er liksom første bud, hvis noen ikke svarer på mail - RING. Det gjelder det meste her i verden. Det har jeg tenkt på. Problemet er at jeg ikke finner noe nr til dem...
Gjest Gjest_Idja Skrevet 27. februar 2015 #5 Skrevet 27. februar 2015 Det har jeg tenkt på. Problemet er at jeg ikke finner noe nr til dem... Ser at de på facebooksiden oppfordrer folk til å sende PM inne på facebook.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #6 Skrevet 27. februar 2015 Jeg kommer aldri til å bestille fra Nelly. At en ikke får penger tilbake eller må vente lenge og purre, er det verste, og slike useriøse nettbutikker ønsker jeg ikke å handle fra. Dette forteller jeg videre til venner. Anonymous poster hash: fa900...a54
Gjest miss_sara Skrevet 27. februar 2015 #7 Skrevet 27. februar 2015 Jeg kommer aldri til å bestille fra Nelly. At en ikke får penger tilbake eller må vente lenge og purre, er det verste, og slike useriøse nettbutikker ønsker jeg ikke å handle fra. Dette forteller jeg videre til venner. Anonymous poster hash: fa900...a54 Nei, du burde ikke bestille derfra! Bare masse styr og mas...
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Hva kjøpte du? Var det noe på salg? Anonymous poster hash: e0bc3...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå