AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Tre uker senere føler jeg meg friere enn franken! Tenker jo selvfølgelig på det da det var en kjip situasjon (han var utro), men jeg føler meg så lett og glad! Flere som har følt det slik kun uker etter brudd? Og hva har dere gjort fort å få tiden til å gå og tankene andre plasser?Anonymous poster hash: f17d6...31f
Jolene Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Det har jeg. Eks 1: over han etter 2 uker Ble sammen med eks 2 etter litt under 2 mnd. Eks 2: over han etter 1 uke Dro på ferie 1 uke etter bruddet og hadde sex med andre. Det hjalp! Det skal sies at ingen av bruddene var lette og det skjedde en del i forkant som gjorde bruddene veldig enkle da de først kom. Ser heller ingen grunn til å sørge over noe som er over, fordi det ikke gir meg noe. Da fokuserer jeg heller på følgende: Forholdet er over og ut, men jeg har et hav av muligheter Han var ikke den rette for meg Ha det gøy med venner Frihet Nyte livet Dyrke egne interesser Endret 27. februar 2015 av Jolene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå