Gå til innhold

Daten er 24 år å har mistet håret, lite attraktivt? Er jeg overfladisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en fyr for øyeblikket, men han har mistet håret i en alder av 20. Heldigvis barberte han seg i går slik at han ikke har måne. Synes han er veldig pen osv, men synes det er litt trist at han ikke har hår for jeg ser det tærer på han:) Og han er noe tynn...

Er jeg overfladisk, helt ærlig..

Anonymous poster hash: a0d4b...707
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er det.

Anonymous poster hash: fcf0f...f12

• Liker 11
Skrevet

Ja du er det.

Anonymous poster hash: fcf0f...f12

Huff da, men jeg holder på med han enda og jeg finner han tiltrekkende.

Skrevet

Er du ikke tiltrukket, så er du ikke det. Det er ikke mer overfladisk enn andre preferanser, eller noen som bare ikke merker tiltrekning uten å kunne sette fingeren på det.

Personlig er det mange skallede menn jeg synes er kjekke, og det er flere med draget på damene også. Så du får vel heller slippe han fri slik at en annen kan sette pris på ham.

Anonymous poster hash: c730e...86f
  • Liker 6
Skrevet

Er du ikke tiltrukket, så er du ikke det. Det er ikke mer overfladisk enn andre preferanser, eller noen som bare ikke merker tiltrekning uten å kunne sette fingeren på det.

Personlig er det mange skallede menn jeg synes er kjekke, og det er flere med draget på damene også. Så du får vel heller slippe han fri slik at en annen kan sette pris på ham.

Anonymous poster hash: c730e...86f

Jeg har drevet på med denne mannen i to måneder snart, men skal innrømme at jeg aldri har drevet på med menn uten hår, så dette er noe nytt. Jeg finner han tiltrekkende, men det at han har mistet håret veldig tidlig er noe jeg finner litt mindre positivt men det er meg. Er ikke sikkert jeg kommer til å drite i han bare pga dette..

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir litt delt mellom det du skriver til overskrift og det du skriver i innlegget. Overskrifta ser nesten ut som du vil dumpe han pga at han mangler hår. Og det hadde vært overfladisk.

I innlegget så sier du at det som plager deg, er at han sjøl ikke forsoner seg med det. Det er jo greit nok.

Det er vanskelig å forsone seg med å miste håret. Særlig i ung alder. Sjøl så jeg tidlig hvor det bar hen - men jeg hadde passe mye til å berge det forbi 30. Det var imidlertid ikke mye Renati- sveiser jeg kunne ha. Tynn i håret og måne er et stadig populært fleipetema og ikke alle er like nøye på om de virkelig treffer hardt og sårende eller om de har en fyr som blåser det av.

Det er lite du kan gjøre med det. Han må nok klare å forsone seg med det sjøl. Men gi han nå et ektefølt kompiment når han har skinna seg. At han kler det, at han virkelig har skalleform til å kle å være skinna.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir litt delt mellom det du skriver til overskrift og det du skriver i innlegget. Overskrifta ser nesten ut som du vil dumpe han pga at han mangler hår. Og det hadde vært overfladisk.

I innlegget så sier du at det som plager deg, er at han sjøl ikke forsoner seg med det. Det er jo greit nok.

Det er vanskelig å forsone seg med å miste håret. Særlig i ung alder. Sjøl så jeg tidlig hvor det bar hen - men jeg hadde passe mye til å berge det forbi 30. Det var imidlertid ikke mye Renati- sveiser jeg kunne ha. Tynn i håret og måne er et stadig populært fleipetema og ikke alle er like nøye på om de virkelig treffer hardt og sårende eller om de har en fyr som blåser det av.

Det er lite du kan gjøre med det. Han må nok klare å forsone seg med det sjøl. Men gi han nå et ektefølt kompiment når han har skinna seg. At han kler det, at han virkelig har skalleform til å kle å være skinna.

Hei:)

Ja, jeg skjønner at overskriften og tekst ikke samsvarer 100%, men jeg tenker nok over det men jeg godtar det. Er bare ikke helt "vant" til å drive på med menn som ikke har noe hår. Jeg er ei litt typisk rocka jente og tidligere kjærester samt flørter har som regel hatt langt hår, eller noen ganger hatt hanekam samt mohok eller hva det heter.. Ja, jeg sammenligner han med exen, og det er teit men slik er jeg.

Til syvende og sist vet jeg at håret ikke er det viktigste da jeg selv ikke har det vakreste håret selv for tiden. Jeg gleder meg til å virkelig gi han komplimenter for den nye sveisen, for jeg tror han trenger litt selvtillit da han faktisk sliter med at han ikke har noe hår lengre.

Men jeg skal innrømme at han var mindre tiltrekkende da han hadde måte samt babyhår midt på hode, dette var noe jeg ikke ble helt tiltrukket av men heldigvis har han barbert seg nå:)

• Liker 1
Skrevet

Ja, du er overflatisk. Hår er ikke alt her i verden, og dersom personen ellers er en fin person ser jeg ingen grunn til at manglende hår skal være et problem. Selv elsker jeg langt og tykt hår, men ikke alle menn har dette ergo er det personen jeg faller for, ikke håret (eller manglende hår).

Dersom du merker at det tærer på han at han ikke har hår, ville jeg heller fokusert på fordelene av å ha lite hår/ikke noe hår. Jason Statham feks har barbert bort alt hår, vil ikke påstå å si at han ikke er en sexy mann! ( :wow:)

• Liker 2
Skrevet

Veldig mange gutter i 20-årene har begynt å miste håret. Jeg skjønner ikke at det skal spille noen rolle.

• Liker 3
Skrevet

Ja, du er overflatisk. Hår er ikke alt her i verden, og dersom personen ellers er en fin person ser jeg ingen grunn til at manglende hår skal være et problem. Selv elsker jeg langt og tykt hår, men ikke alle menn har dette ergo er det personen jeg faller for, ikke håret (eller manglende hår).

Dersom du merker at det tærer på han at han ikke har hår, ville jeg heller fokusert på fordelene av å ha lite hår/ikke noe hår. Jason Statham feks har barbert bort alt hår, vil ikke påstå å si at han ikke er en sexy mann! ( :wow:)

Hm, da er jeg overfladisk :/

Skrevet

Herregud det er jo bare hår! Min samboer mister også håret tidlig, han er først i 30 åra og må snart rake det av. Men om han har hår eller ikke er ikke på lista over grunnene til at jeg elsker ham.

Anonymous poster hash: 0fd22...d06
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er overfladisk, men jeg vet også at mange av mine venninner tenker likt (25 år). Ofte når venninner har vært på date, så er det første de trekker fram i etterkant noe om utseendet, f.eks at han begynte å få tynt hår.

Jeg har prøvd å fortelle dem at alle kommer til å "forfalle" (liker ikke det ordet, men du skjønner hva jeg mener) når de blir eldre. Ølmage, tynnere hår, rynker, jepp. Vi jenter kommer ikke til å holde oss stramme og spreke til vi er 80. Faktisk eldes vi jo fortere enn menn.

Du sier du syns han er kjekk, da regner jeg med at du ikke en gang tenker over dette om en uke eller to. :)

Anonymous poster hash: ba743...c63
Skrevet

Jeg syns det er overfladisk, men jeg vet også at mange av mine venninner tenker likt (25 år). Ofte når venninner har vært på date, så er det første de trekker fram i etterkant noe om utseendet, f.eks at han begynte å få tynt hår.

Jeg har prøvd å fortelle dem at alle kommer til å "forfalle" (liker ikke det ordet, men du skjønner hva jeg mener) når de blir eldre. Ølmage, tynnere hår, rynker, jepp. Vi jenter kommer ikke til å holde oss stramme og spreke til vi er 80. Faktisk eldes vi jo fortere enn menn.

Du sier du syns han er kjekk, da regner jeg med at du ikke en gang tenker over dette om en uke eller to. :)

Anonymous poster hash: ba743...c63

Det er sant det du sier.

Håper jeg kommer til fornuften..

ts

Skrevet

Holder på med en fyr for øyeblikket, men han har mistet håret i en alder av 20. Heldigvis barberte han seg i går slik at han ikke har måne. Synes han er veldig pen osv, men synes det er litt trist at han ikke har hår for jeg ser det tærer på han:) Og han er noe tynn...

Er jeg overfladisk, helt ærlig..

Hei,

Tror ikke du er alene - men du innrømmer det ihvertfall, de fleste her inne sier nok at du er overfladisk for det er det mest politisk korrekte å si. Selv om de mener det samme selv.

Mista selv håret mot siste halvdel av 20årene, sånn at jeg måtte høvle hele hodet fra jeg var 30år ca.

Siden da har jeg ikke hatt kjæreste eller noe på gang - og merka liten til ingen interesse siden jeg mista håret egentlig. Nå passer jeg ikke spesielt bra å ikke ha hår det skal sies, men ble ioverkant overraska over hvor annerledes jeg ble oppfatta.

Anonymous poster hash: 61890...351

Skrevet

I og med at du kun nevner utseendet hans og de negative sidene ved det, så vil jeg definitivt kalle deg overfladisk, ja. Er han ikke en god og interessant mann som vil være en fin livspartner? Han kan ikke gjøre noe som helst med håravfallet, men du kan gjøre noe med dine elendige verdier.

Hilsen hodestups forelsket i mann med måne.

Anonymous poster hash: 599c0...0bd
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei:)

Ja, jeg skjønner at overskriften og tekst ikke samsvarer 100%, men jeg tenker nok over det men jeg godtar det. Er bare ikke helt "vant" til å drive på med menn som ikke har noe hår. Jeg er ei litt typisk rocka jente og tidligere kjærester samt flørter har som regel hatt langt hår, eller noen ganger hatt hanekam samt mohok eller hva det heter.. Ja, jeg sammenligner han med exen, og det er teit men slik er jeg.

Til syvende og sist vet jeg at håret ikke er det viktigste da jeg selv ikke har det vakreste håret selv for tiden. Jeg gleder meg til å virkelig gi han komplimenter for den nye sveisen, for jeg tror han trenger litt selvtillit da han faktisk sliter med at han ikke har noe hår lengre.

Men jeg skal innrømme at han var mindre tiltrekkende da han hadde måte samt babyhår midt på hode, dette var noe jeg ikke ble helt tiltrukket av men heldigvis har han barbert seg nå :)

Det jeg har uthevet med rødt bør være en varsellampe for både deg og for ham.

Om du ikke er mentalt ferdig med ex'en, og har lagt tankene rundt ex'en din stille til ro så er ikke grunnlaget godt for å bygge noe med denne mannen.

• Liker 2
Skrevet

Hei,

Tror ikke du er alene - men du innrømmer det ihvertfall, de fleste her inne sier nok at du er overfladisk for det er det mest politisk korrekte å si. Selv om de mener det samme selv.

Mista selv håret mot siste halvdel av 20årene, sånn at jeg måtte høvle hele hodet fra jeg var 30år ca.

Siden da har jeg ikke hatt kjæreste eller noe på gang - og merka liten til ingen interesse siden jeg mista håret egentlig. Nå passer jeg ikke spesielt bra å ikke ha hår det skal sies, men ble ioverkant overraska over hvor annerledes jeg ble oppfatta.

Anonymous poster hash: 61890...351

Hm.

Jeg merker forskjellen når jeg av en eller annen grunn har bytta kontaktlinsene med briller. Da får jeg gjerne den:

"Nytter ikke å komme her med lite hår og briller, det må du da forstå."

Det er i grunnen like greit. Filterer ut mange drittjenter på det viset. Selv om 99% er slik, er det fremdeles mange nok igjen til at jeg ikke rekker over alt på resten av livet.

Det er litt rart at du skulle bli så over natta oversett etter at du barberte hodet. Ja, det er en dealbreaker for en god del kvinner at du er skallet, men hva så? Betrakt det som en fordel. Som sagt: du får filtrert bort de overfladiske bitchene gratis...

Husk at "din" kvinne skal være bra nok for deg på samme vis som du skal være bra for henne.

Sikker på at det ikke er noe annet som har gått med i dragsuget da du skinna deg? Stil, kroppsspråk? Indre fred?

Skrevet

Jeg synes ikke du er overfladisk med mindre du liker han på absolutt alle andre områder men at du dumper han pga dette.

Men om du ikke er forelsket i han, og synes dette er en dealbreaker, så er det ikke overfladisk. Når du allerede ser ting du ikke er helt for, så er det ingen grunn til å tvinge seg selv til å fortsette bare for å ha god moral.

Anonymous poster hash: c42cc...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...