AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #1 Skrevet 27. februar 2015 Jeg ser her og der noen som har et bord som heter Bowl. Det er hvitt med et trelokk. Derfor ble jeg litt nysgjerrig om noen her har et slikt bord og kan vise hvordan dere har innredet med dette bordet? Hva slags sofa og andre møbler i rommet feks? Liker dette bordet så godt selv at jeg vurderer å bestille meg ett. Men, leiligheten min er under 30 kvm og da er vel det bordet egentlig litt for stort? Anonymous poster hash: fb3b6...35d
Gjest Wei Wei Skrevet 27. februar 2015 #2 Skrevet 27. februar 2015 I en leilighet under 30 kvm er det bordet alt for stort. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #3 Skrevet 27. februar 2015 Vi har sofa med sjeselong (kramfors fra IKEA), og en lenestol med puff rundt. Har en stue på max 20kvm. Bordet bruker å være på tilbud med 20% avslag i februar og august ca hvert år. I år var det tilbud i januar. :-) Bordet er veldig praktisk med små barn. De minste slår seg aldri på det og de klarer ikke åpne det.Anonymous poster hash: 07590...a06
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #4 Skrevet 27. februar 2015 Vi har sofaen Sepia med sjeselong og dette bordet i loftsstuen. (Jeg er svært glad i bordet, men ser at det har økt betraktelig i pris siden vi kjøpte det for noen år siden). Anonymous poster hash: 6f5a5...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå