Gjest Lisa-Beth ikke innlogget Skrevet 30. juni 2002 #1 Skrevet 30. juni 2002 Hei dere! :D Har lest om en treningsform som kalles Pilates. Noen som har kjennskap eller erfaring til dette? Evt. kan si noe om hva det går ut på. Lisa-Beth
Thomas Skrevet 30. juni 2002 #2 Skrevet 30. juni 2002 Mener det er styrketrening uten apparater, du bruker kroppen som motstand. Trener uten musikk i små grupper, godt egnet for utrente.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 1. juli 2002 #3 Skrevet 1. juli 2002 Det finnes også spesielle apparater man bruker. Det er så vidt jeg har forstått styrketrening som er rettet direkte mot de bevegelsene vi gjør i dagliglivet. ta en kikk på linken under, eller søk på Pilates på nettet: http://www.pilates-studio.com/docs/method/methwhat.htm
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #4 Skrevet 2. juli 2002 Man kommer i kontakt med seg selv, lærer å puste og strekke muskler man ikke er vant til å strekke.. Du får en indre ro osv osv osv Jeg har meldt meg på et kurs til høsten. Det er kjempedyrt, men er verdt det! En slags yoga-trening!
Gjest Jamila Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Pilates er veldig mye brukt av dansere: det er supert for å forebygge ryggproblemer, og du får bedre generell kroppsholdning. Trente pilates selv for noen år siden, og kan absolutt anbefale det. Vet du forresten om steder her i norge (østlandet/oslo) som har Pilates-klasser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå