Gå til innhold

Hjemme igjen etter date!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da har jeg altså vært på date med en fyr fra nettet! Begynte å snakke for et par/tre uker siden. Vi spiste ute før vi dro hjem til meg og bare snakka egentlig.

For min del gikk det veldig fint! grudde meg som f, men følte jeg klarte å være meg selv og slappe av - selv om man selvsagt er litt anstrengt siden det er første gang man møtes. han også virka veldig selvsikker og chill, så det hjalp jo sikkert på! :)

Ble med en klem når han dro, greit å ta det rolig også syns jeg. også sa han at jeg kunne si fra om jeg var ledig en dag og fikk mld etterpå at det var koselig å møte meg. så det er jo positivt! :D følte jo at han syns det var hyggelig!

eneste jeg stussa litt over under daten var at han trodde jeg skulle begynne på et helt annet studium enn jeg har snakka om, han huska ikke heeelt hvor jeg kom fra, og for tiden er det ganske begrensa hva jeg kan spise, (noe vi har snakka en del om) men som han han ikke kom på før etterhvert - (var ganske obvious at han ikke huska det).. er jo greit det, kan jo hende han bare hadde glemt det - men jeg tenkte jo med en gang "okei, du snakker tydeligvis med fler enn bare meg, også blander du". bortsett fra det snakka vi om en del ting vi har nevnt før som han huska, så han var jo ikke helt lost. ellers var det kjemi der følte jeg, var veldig hyggelig!

men likevel, hva tenker dere om saken? er det noe jeg burde henge meg opp i eller ikke? :P hehe..

Anonymous poster hash: 57a50...59d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke heng deg opp i det :) Jeg har også spurt han jeg dater de samme spørsmålene flere ganger, fordi jeg rett og slett glemmer lett. Er ikke så lett å huske alt man har prata om i starten. Det setter seg etterhvert :)

Han virket jo veldig interessert i å treffe deg igjen da :)

Anonymous poster hash: 0e6de...41a
  • Liker 2
Skrevet

Og husk at selv om dette ikke fører til noe så er du ett skritt nærmere den rette, fordi du faktisk er proaktiv og treffer menn.

Bra jobba og krysser fingrene for at han vil treffe deg igjen hvis du ønsker det :)

• Liker 2
Skrevet

Og husk at selv om dette ikke fører til noe så er du ett skritt nærmere den rette, fordi du faktisk er proaktiv og treffer menn.

Bra jobba og krysser fingrene for at han vil treffe deg igjen hvis du ønsker det :)

hørtes veldig ut som at det er obvious her at han ikke er den rette?

var det det du mente? ergo, at han ikke er så interessert?

har absolutt lyst å treffe han igjen! så vi får se hva som skjer :) alltid spennende dette her!!

-ts

Skrevet

Jeg tror hva Nettinettet mener er at "om dette ikke skulle føre til noe mer" så er du allikevel på rett vei.

Dog virker det som at du er flink til å overtolke i verste mening, det er ingen god egenskap om du skal ende opp med drømmemannen :)

• Liker 3
Skrevet

hørtes veldig ut som at det er obvious her at han ikke er den rette?

var det det du mente? ergo, at han ikke er så interessert?

har absolutt lyst å treffe han igjen! så vi får se hva som skjer :) alltid spennende dette her!!

-ts

Jeg tror hva Nettinettet mener er at "om dette ikke skulle føre til noe mer" så er du allikevel på rett vei.

Dog virker det som at du er flink til å overtolke i verste mening, det er ingen god egenskap om du skal ende opp med drømmemannen :)

Dette :)

Skrevet

Okei! hehe. ja, jeg er vel kanskje flink til å overtolke i verste mening.. det må jeg få av meg! :P

Vi skal møtes i morgen også! Hans initiativ og greier. Så wohoo :D hehe. det er jo et godt tegn! spennende!

- TS

Skrevet

Okei! hehe. ja, jeg er vel kanskje flink til å overtolke i verste mening.. det må jeg få av meg! :P

Vi skal møtes i morgen også! Hans initiativ og greier. Så wohoo :D hehe. det er jo et godt tegn! spennende!

- TS

Så bra!! :) Kos deg masse! :D

Skrevet

Tusen takk :D

noen som har forslag på hva man har på seg på en second date foressten?

vi skal bare være hos han.. er det innafor med en vanlig svart bukse, en topp og en jakke over? blir jo ikke så pynta, men det trengs kanskje ikke heller? kan jo heller være litt finere m hår og sminke?

Skrevet

Tusen takk :D

noen som har forslag på hva man har på seg på en second date foressten?

vi skal bare være hos han.. er det innafor med en vanlig svart bukse, en topp og en jakke over? blir jo ikke så pynta, men det trengs kanskje ikke heller? kan jo heller være litt finere m hår og sminke?

Jeg er i samme situasjon og tenker i grunn å gå med svart bukse, en topp og heller stelle håret litt ekstra slik som du skriver. Bedre å være for lite pyntet enn for mye på en hjemmedate tenker nå i hvertfall jeg :)

Anonymous poster hash: 24b58...acd

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk :D noen som har forslag på hva man har på seg på en second date foressten?vi skal bare være hos han.. er det innafor med en vanlig svart bukse, en topp og en jakke over? blir jo ikke så pynta, men det trengs kanskje ikke heller? kan jo heller være litt finere m hår og sminke? Anonymous poster hash: 57a50...59d

Ja, eller har du et smalt skinnskjørt? Et ettersittende skinnskjørt og en litt oversized t-skjorte synes jeg er veldig fint hvertfall. Avslappet pyntet :)

Skrevet

Tenker at han sikkert har vært i kontakt/chattet med flere jenter på nettet og at det er derfor han har blanda litt studier/hjemsted osv. No big deal! Nå som han faktisk har møtt deg in real life så kommer han til å huske deg på en helt annen måte :) Jeg var selv slik, chattet med flere gutter på nettet som singel og kunne nok huske litt feil på første date (om jeg likte han jeg var på date med så slutta jeg jo å chatte med andre så da blanda jeg jo ikke lengre). Så det er helt naturlig og ikke noe du skal ta personlig :) Mye verre om han etter 2-3-4 dater fremdeles ikke husker hvor du kommer fra/hva du studerer osv :)

Anonymous poster hash: d9b4f...2cd
Skrevet

Tenker at han sikkert har vært i kontakt/chattet med flere jenter på nettet og at det er derfor han har blanda litt studier/hjemsted osv. No big deal! Nå som han faktisk har møtt deg in real life så kommer han til å huske deg på en helt annen måte :) Jeg var selv slik, chattet med flere gutter på nettet som singel og kunne nok huske litt feil på første date (om jeg likte han jeg var på date med så slutta jeg jo å chatte med andre så da blanda jeg jo ikke lengre). Så det er helt naturlig og ikke noe du skal ta personlig :) Mye verre om han etter 2-3-4 dater fremdeles ikke husker hvor du kommer fra/hva du studerer osv :)

Anonymous poster hash: d9b4f...2cd

Ja, du har et poeng.. jeg snakket jo med flere selv, så kunne jo fint vært meg som hadde blanda. haha. har nettopp kommet hjem fra andre date med han og det gikk veldig bra! :) virker som han liker meg, sier mye fint, og at vi skal treffes igjen. Så det er jo veldig koselig!! man sier vel ikke det bare for å være hyggelig?

eneste er at jeg føler jeg blir så klein noen ganger. blir litt sjenert i starten (noe han la merke til og spurte om jeg var, haha), men får håpe han ikke syns jeg er altfor kjedelig for det og skjønner at det bare er nå i begynnelsen.. alt i alt har jeg i hvertfall et veldig godt inntrykk! han ser veldig bra ut, er kjempe ålreit, gir meg masse komplimenter (da blir jeg klein, haha) og ja! han spør kanskje ikke så mye om "relevante" ting, men det kan jo hende kommer etterhvert. (typ, han har snakket litt om familien sin men ikke spurt noe om min).. men, han er jo like aktiv og spørrende i de samtalene vi har, så det kommer seg sikkert etterhvert.

- ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...