Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 I en annen tråd skrev Embla S: Hva med å opprette en tråd hvor vi kan skrive ned slike feil og hva som er rett, UTEN å moralisere eller kalle hverandre mindre smarte? En slik tråd kunne vi alle lære noe av (?) God idé, og jeg tar som vanlig ansvar. Det heter for eksempel pultost i ett ord. Her er det riktig med to t'er i ett Vær så god/Værsågod!
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Herregud hvor gammel er du skjerp deg :cry:
Titti72 Skrevet 13. august 2004 #3 Skrevet 13. august 2004 Bare fortsett du. Dagen min lyser opp av dine innlegg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #4 Skrevet 13. august 2004 Herregud hvor gammel er du Dette er behørig besvart av mange i en annen tråd. Med mindre det er et teologisk spørsmål, formuleringen gjorde meg litt i tvil...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Flyttet til snikk-snakk?? Dette er alldeles ikke noe snikk-snakk, men derimot et veldig viktig tema! :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #6 Skrevet 13. august 2004 Flyttet til snikk-snakk?? Dette er alldeles ikke noe snikk-snakk' date=' men derimot et veldig viktig tema! :fy:[/quote'] Tydelig at din tråd om at hengetisser er tabu blir betraktet som et viktigere og mer seriøst tema enn dette. Akkurat som om det ikke er en signifikant forskjell på redaktørpult på kontoret og redaktør pult på kontoret... Har jeg forresten nevnt at du er utrolig pen i grønt?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #7 Skrevet 13. august 2004 Tusen takk igjen. Nok en gang du ser veldig godt ut i blått. Nå vil jeg vel ikke påstå at den manglende respekt folk viser for impotens og hengetiss i dagens samfunn, ikke er et viktig tema og ta opp. Nevnte jeg at du ser godt ut i blått?
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #8 Skrevet 13. august 2004 Nevnte jeg at du ser godt ut i blått? Såvidt. Jeg ser med glede at du til fulle behersker forskjellen mellom gått og godt. ...bare sånn for å holde meg til tema, slik at ikke tråden blir flyttet til Skråblikk... Eller; i andre tråder har jeg jo sett at du behersker goth også!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #9 Skrevet 13. august 2004 Såvidt. Jeg ser med glede at du til fulle behersker forskjellen mellom gått og godt. ...bare sånn for å holde meg til tema, slik at ikke tråden blir flyttet til Skråblikk... Eller; i andre tråder har jeg jo sett at du behersker goth også! Ikke helt med...Hvor har jeg nevnt Goth? Slike påstander tar jeg sterkt avstand fra.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #11 Skrevet 13. august 2004 Var det goth for deg også?? ...og no har me juksa litt...
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #12 Skrevet 13. august 2004 Ikke helt med...Hvor har jeg nevnt Goth? Slike påstander tar jeg sterkt avstand fra. Spørsmålet burde kanskje heller vært; hvilken goth har jeg behersket?
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #14 Skrevet 13. august 2004 Hæ? Kan du ikke navnet mitt?? Jo, jeg drikker deg stadig vekk! Jeg skulle bare illustrere et poeng for Rattlesnake. Nevnte jeg forresten at han er utrolig fin i grønt?
Champagne Skrevet 13. august 2004 #15 Skrevet 13. august 2004 Jammen jeg skjønte ikke det poenget!! Her driver vi på også skriker du ut en annens navn??!! Har ikke mamma'n din lært deg at sånt gjør man ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #16 Skrevet 13. august 2004 Jammen jeg skjønte ikke det poenget!! Her driver vi på også skriker du ut en annens navn??!! Har ikke mamma'n din lært deg at sånt gjør man ikke? Eehhh, nei, mamman min lærte meg aldri det - og det har jeg angret på mer enn én gang... Men det hører hjemme i en annen tråd Beklager at jeg brukte feil navn, men hensikten var faktisk god. Så gjenstår det å se om GreenSnake forstår...får stå...nåja!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #17 Skrevet 13. august 2004 Spørsmålet burde kanskje heller vært; hvilken goth har jeg behersket? Tror jeg lar være å diskutere i lavmålstråer som dette, som ligger ute på snikk-snakk.. Du ser bra ut i blått forresten. Blått og smått er godt.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #19 Skrevet 13. august 2004 Ikke åpent, da blir som sagt tråden flytet til Seksualitet...
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2004 #20 Skrevet 13. august 2004 Dette er behørig besvart av mange i en annen tråd. Med mindre det er et teologisk spørsmål, formuleringen gjorde meg litt i tvil... Du har da blitt eldre siden forrige svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå