Gå til innhold

Estetisk tannbehandling av skjeve og misfargede tenner - har du erfaring med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid skammet meg over tennene/smilet mitt. Har skjeve tenner og misfarget er de også (til tross for at jeg er nøye med tannpuss osv).

Orker ikke tanken på regulering, men lurer på om noen har erfaring med estetisk tannbehandling og hva det egentlig går ut på? (mener ikke bleking, men tror det er sånn porselen man setter på eller noe??) Og hva kostet det?

Anonymous poster hash: b5c96...170
Skrevet

Tenker du på tannfasetter?

• 7 måneder senere...
Skrevet

Hvite tannfyllinger som ser helt ekte ut, tannkroner av porselen eller fasetter ( også porselen) samt tannregulering og tannbleking   er metoder tannlegen bruker for å forbedre kosmetikk. Prisene varierer mye. Hvite tannfyllinger koster fra 600-2000,- tannkroner i porselen eller fasetter fra 5300-6500 ( laget i kina ca 4500) . Tannbleking koster ca 2000,- kroner pr .kjeve. Tannregulering vet jeg ikke.Det er nok avhengig av system og reguleringstannlegen ( usynlig tannregulering koster 30-40 000,-). Du kan sjekke ut  hjemmesiden på christiania tannlegesenter som driver mye med det

Skrevet

Jeg har brukt 100K på å gjøre tennene finere. Har skallfasetter.

Anonymous poster hash: f3c86...5f9

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde råd til å komplett "skjønnhetsbehandling" på tennene. Synes absolutt alle har fine tenner, utenom meg, de er misfargede og stygge. Skjems virkelig over de :(

Anonymous poster hash: 12cdc...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...