Alja Skrevet 26. februar 2015 #1 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Har nå sittet en time å lest om Per Vålnes saken, og kom til å tenke på noe. Han drev med hundeoppdrett og avlet på Dogo Canario. Jeg mener, har dere sett de hundene? (google det!) De kan nok tygge gjennom marg og bein. Hunder spiser jo alt mulig...? Hva om gjerningsmennene/kvinnen rett og slett matet Per til sine egne hunder? 4 av de 10 hundene ble avlivet rett etter forsvinningen, to av dem funnet gravd ned i fjæra. Resten ble omplassert. Noen må da ha tenk det samme? Det er veldig grotesk å skrive, men jeg bare kom til å tenke på det. Rettelse; de fant fire døde hunder, to er sporløst borte. Endret 26. februar 2015 av Alja 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 26. februar 2015 seriøst ingen? :O 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er jo fullt mulig det. http://www.slate.com/articles/news_and_politics/explainer/2011/07/would_your_dog_eat_your_dead_body.html samme som griser og kan gjøre. Anonymous poster hash: 5c4ef...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er jo fullt mulig det.http://www.slate.com/articles/news_and_politics/explainer/2011/07/would_your_dog_eat_your_dead_body.html samme som griser og kan gjøre.Anonymous poster hash: 5c4ef...dae Har jo lest flere ganger på nett at den beste måten å kvitte seg med lik er enten syre så alt forsvinner, eller å fore griser/hunder med liket. For de eter alt... Creepy. Lurer på om politiet har tenkt tanken, eller om det bare er jeg som ser for mye csi og bones. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er nok flere som kan tenke tanken, men kanskje tror at det er for grotesk til kanskje å være det-man vil ikke tenke om hunder på den måten. Det har jo vært eksempler der gamle kvinner med sånne små såkalte "veskehunder" har blitt funnet halvt spist opp AV hundene. Det er vel ikke akkurat noe man snakker høyt om tror jeg. Det er vel heller ikke særlig kult å vite at skulle du falle om død i leiligheten din og du hadde en Pomeranian så kunne den, hvis den ble sulten nok, spise av kroppen din. Anonymous poster hash: dd890...6de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Del Skrevet 26. februar 2015 Glemte å tilføye at katter og kan gjøre det samme. Anonymous poster hash: dd890...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er nok flere som kan tenke tanken, men kanskje tror at det er for grotesk til kanskje å være det-man vil ikke tenke om hunder på den måten. Det har jo vært eksempler der gamle kvinner med sånne små såkalte "veskehunder" har blitt funnet halvt spist opp AV hundene. Det er vel ikke akkurat noe man snakker høyt om tror jeg. Det er vel heller ikke særlig kult å vite at skulle du falle om død i leiligheten din og du hadde en Pomeranian så kunne den, hvis den ble sulten nok, spise av kroppen din. Anonymous poster hash: dd890...6de Det er nokså grotesk ja... Men de gjør det jo ikke for å være slemme akkurat, "so dont blame the dog" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinternatt Skrevet 26. februar 2015 #8 Del Skrevet 26. februar 2015 Vel... http://www.buzzfeed.com/natashaumer/cats-eat-your-face-after-you-die Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 26. februar 2015 Vel...http://www.buzzfeed.com/natashaumer/cats-eat-your-face-after-you-die Vet at det er mulig at dyr kan ete deg etter du dør. Men om politiet har tenkt tanken i denne saken, er det som får min kverne til å gå. Jeg blir litt sånn "Hallo, noen må jo si noe!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg mener, ti voksne hunder klarer vel å spise en partert mann på ca 85 kg ila kort tid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinternatt Skrevet 26. februar 2015 #11 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Ja, selvsagt burde de jo det. Er hundene sultne nok tror jeg ikke det ville være et problem nei. Endret 26. februar 2015 av Vinternatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja, selvsagt burde de jo det. Er hundene sultne nok tror jeg ikke det ville være et problem nei. De fant hundene kort tid etter forsvinningen om jeg har lest riktig, så det er nok derfor de ikke har tenkt på det. Man tenker jo ikke det scenariet først. Da visste de jo ingenting. Men nå burde de i alle fall begynne å tenke på den teorien. Men det er jo alt for sent. De kan jo ikke finne noe nå dersom det er hundene... Det er tre år siden forsvinningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #13 Del Skrevet 26. februar 2015 Har jo lest flere ganger på nett at den beste måten å kvitte seg med lik er enten syre så alt forsvinner, eller å fore griser/hunder med liket. For de eter alt... Nei, griser eter ikke alt. Griser er også nøye med maten, slik som vi er. Påstanden fra filmen, "Snatch", er feil. En myte. Jeg kjenner folk som har griser. Griser har akkurat like ømfintlige mager som mennesker. Bein skaper problemer og kan perforere og rive i stykker innvoller, hvis det er skarpe biter. Anonymous poster hash: a9e1c...aef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinternatt Skrevet 26. februar 2015 #14 Del Skrevet 26. februar 2015 Med så mye rart som skjer rundt i verden, burde man ha alle muligheter og umuligheten åpne. Det er litt rart at man ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 26. februar 2015 Med så mye rart som skjer rundt i verden, burde man ha alle muligheter og umuligheten åpne. Det er litt rart at man ikke gjør det. Tenker også det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskineple Skrevet 26. februar 2015 #16 Del Skrevet 26. februar 2015 Detektiv Alja, takk for forstyrrende tanker. Men ja, griser spiser også alt de får, men det hadde også vært lett å hive kroppen i Syre eller noe? Nei? Dessuten tror jeg at hunder som har smakt menneskekjøtt må bli avlivet på samme måte som løver som har smakt menneskekjøtt blir, de kommer til å tenke på mennekser som mat. Så ja du har et poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #17 Del Skrevet 26. februar 2015 Detektiv Alja, takk for forstyrrende tanker. Men ja, griser spiser også alt de får, men det hadde også vært lett å hive kroppen i Syre eller noe? Nei? Dessuten tror jeg at hunder som har smakt menneskekjøtt må bli avlivet på samme måte som løver som har smakt menneskekjøtt blir, de kommer til å tenke på mennekser som mat. Så ja du har et poeng! Jeg føler meg litt detektiv ish i nattens timer ja. De tankene rundt dette måtte jeg bare dele her på kg. Tror du/dere andre her inne at politiet har tenkt tanken evt har en teori om det men ikke gått ut med det i media? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #18 Del Skrevet 27. februar 2015 Hvor lang tid tok det fra han ble drept til de fant hundene? Jeg tror hunder, selv om de er store og mange, vil bruke litt tid på så mye kjøtt og bein... Men det er en bra teori!Anonymous poster hash: 08cd5...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 27. februar 2015 #19 Del Skrevet 27. februar 2015 Nei, griser eter ikke alt. Griser er også nøye med maten, slik som vi er. Påstanden fra filmen, "Snatch", er feil. En myte. Jeg kjenner folk som har griser. Griser har akkurat like ømfintlige mager som mennesker. Bein skaper problemer og kan perforere og rive i stykker innvoller, hvis det er skarpe biter. Anonymous poster hash: a9e1c...aef Men hvis man derimot har en flokk hyener, så kan man få hele liket til å forsvinne. Hyener eter ALT. Avføringen deres er hvit pga det høye kalkinnholdet fra fortærte knokler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #20 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før de fant hundene, men mener på det sto kort tid etter forsvinningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå