Gå til innhold

Hvordan få han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann på byen for et par uker siden og vet at jeg ikke har mulighet for å møte han før om mist et par uker til (altså en stund) pga avstand. Vi snakket lenge, hadde sex, sovnet i armene på hverandre og snakket igjen til ut på dagen derpå. Kjemien var bra, samme var sexen. Hvordan kan jeg få dette til å bli mer enn sex? Er litt vanskelig når vi ikke en gang har møtt hverandre mer enn en gang, men burde han ikke snakket til meg hvis han var interessert tror dere? Jeg har allerede sendt ham melding og han svarte men samtalen var ikke særlig lang (det var dog svarene). Han sa selv at han ønsket å møte meg igjen, og jeg merket at han var interessert. Vi har bare møttes en gang, men har lyst til å prøve å se om dette kan bli noe mer enn sex :rodmer: Noen som har tips? Skal jeg sende flere meldinger eller blir det masete? Har ikke mast på ham fra før av som nevnt. Vi er begge i begynnelsen av 20-årene, han er et par år eldre enn meg. Er forresten ikke slik at jeg blir forelsket i de jeg blir med hjem fra byen (er ikke så mange) men ble litt betatt det denne gangen :rodme:

Anonymous poster hash: 98606...32d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du virkelig ønsker noe mer er det klart du må ta kontakt. Hva ellers skal du gjøre.. sitte hjemme å tvinne tommeltotter?

Anonymous poster hash: 01898...cd0
Skrevet

Dersom du virkelig ønsker noe mer er det klart du må ta kontakt. Hva ellers skal du gjøre.. sitte hjemme å tvinne tommeltotter?

Anonymous poster hash: 01898...cd0

Har sittet og tvinnet tommeltotter fram til nå! Hehe neida. Men er litt redd han skal synes jeg er masete hvis jeg starter en samtale igjen :plystre: Jeg er vandt til at det er mannen som tar kontakt hvis han vil noe mer.

Skrevet

Bare sitt der på gjerdet du, men ikkekom hit og klag senere på at han ikke kontakter deg :P.. synes du kan sende han en melding å spørre hvordan det går. Helt casual liksom

Anonymous poster hash: babec...b47
Skrevet

Bare sitt der på gjerdet du, men ikkekom hit og klag senere på at han ikke kontakter deg :P.. synes du kan sende han en melding å spørre hvordan det går. Helt casual liksom

Anonymous poster hash: babec...b47

Hehe godt poeng :P Men jeg vet at han kommer til å ta kontakt neste gang han er tilbake, for det har han sagt. Det som det ikke ble sagt noe om var kontakt i mellomtiden, og siden jeg allerede har tatt kontakt en gang er jeg litt usikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...