Gjest princess123 Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Hei! Er det noen som har målt BH-størrelsen sin hos Change eller andre slike undertøysforretninger? Jeg er litt usikker på hvilken str jeg eegentlig har, pleier å kjøpe 80D, men 75E er mer optimalt (men umulig å finne).. Har vurdert å gå til Change for å måle BH-størrelsen, men en liten del av meg mistenker at de skal dikte opp at jeg er sånn 60 H ellernoe, hvis dere skjønner? Kjenner ei som gikk ditt (og hadde mindre pupper enn meg, brukte 70C til vanlig), og hun kom tilbake med sånn 60 E ellernoe hvis jeg ikke husker feil.. Klarer bare ikke å ta det helt for god fisk, og mistenker at de gir meg sånne helt rare størrelser som bare de selger, hvis noen skjønner Samtidig vurderer jeg det, for jeg tror jeg bruker feil str nå, puppene flyter alltid oppå koppen, detter ut hvis jeg bøyer meg osv. Noen som er fornøyde?
Leviosa Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Vurderer det jeg også, og lurer på det samme som deg!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Jeg må opp 1-2 cupstørrelser på Change sammenlignet med hva jeg har på alle andre undertøysbutikker. Hos LaLina ble jeg målt til 75 D, på Change måtte jeg ha 75 E/F. Datteren har nøyaktig samme erfaring. Anonymous poster hash: 5462d...df5
Snop Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hehe! Change tuller ikke når de måler bare for å selge, men Change sine BHer er det eneste merket jeg noen gang har opplevd at er annerledes i størrelsen enn andre merker, dette er fordi de hopper over doble størrelser. Husker ikke om de hopper over DD, men i hvert fall FF. Jeg synes det skaper unødvendig mye forvirring, og skulle ønske de opplyste alle kunder om dette når de målte dem, at de har "egne" størrelser. Hvis det er en annen undertøysbutikk i området der du bor som fører flere merker, hadde jeg av den grunn gått dit, om det så er en litt bestemoraktig butikk Så kan du heller bestille freshe BHer på nett etterpå. Endret 26. februar 2015 av Snop 1
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Hehe! Change tuller ikke når de måler bare for å selge, men Change sine BHer er det eneste merket jeg noen gang har opplevd at er annerledes i størrelsen enn andre merker, dette er fordi de hopper over doble størrelser. Husker ikke om de hopper over DD, men i hvert fall FF. Jeg synes det skaper unødvendig mye forvirring, og skulle ønske de opplyste alle kunder om dette når de målte dem, at de har "egne" størrelser. Hvis det er en annen undertøysbutikk i området der du bor som fører flere merker, hadde jeg av den grunn gått dit, om det så er en litt bestemoraktig butikk Så kan du heller bestille freshe BHer på nett etterpå. De har ikke DD nei. Jeg måtte opp i E.... (og såå store er de ikke ) edti: Never mind.. sjekka nå og den jeg har (hadde) på meg er visst DD, så da vet jeg ikke hvorfor jeg kjøpte E den gangen.. Endret 26. februar 2015 av incognita 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har aldri angret på at jeg fikk puppene målt. Jeg gikk fra 80D til 65G, og etter litt vektøkning er jeg nå oppe i 70G. Det er selvfølgeilig vanskeligere å finne BH-er nå enn før, men samtidig er det lettere å finne noen som faktisk passer uten prøve halve undertøysavdelinga på Cubus. Noen ganger bruker jeg de gamle BH-ene fra pre-Change, og jeg merker tydelig forskjell. De gnager på siden av puppen, og når jeg lener meg framover henger brystene rett ned uten støtte. Da er det viktig å være forsiktig med utringede topper! Jeg får lettere hodepinne med de gamle BH-ene. BH-er fra change er dessverre litt dyre, men det er verdt det. Jeg fikk også en liten selvtillitsboost etter målingen. Jeg var nemlig G-cup! Anonymous poster hash: 68ad7...b1a 2
Snop Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 De har ikke DD nei. Jeg måtte opp i E.... (og såå store er de ikke ) Haha... husker jeg ringte hjem skrekkslagen til mamma etter å ha prøvd BHer på Change fordi jeg hadde "vokst" så veldig Jeg glemte å si i forrige innlegg at omkretsen er den samme uansett hvor du blir målt, så lenge de er flinke og måler riktig. Det er bare cupen som er annerledes hos Change. 1
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Haha... husker jeg ringte hjem skrekkslagen til mamma etter å ha prøvd BHer på Change fordi jeg hadde "vokst" så veldig Jeg glemte å si i forrige innlegg at omkretsen er den samme uansett hvor du blir målt, så lenge de er flinke og måler riktig. Det er bare cupen som er annerledes hos Change. Jeg har samme erfaring, omkretsen er den samme! 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har blitt målt på Change, fikk veldig god service der:) Jeg hadde spradet rundt i alt fra 75-80 B til C, men det passet liksom aldri bra så jeg dro dit. Fikk på meg en som satt som et skudd, og fikk bakoversveis da det var en 75F! Mange sier de går opp en størrelse hos Change men wow... Snakker om å være helt på jordet! Nå har jeg nå gått ned litt i vekt, men må ha en DD/E enda. Anonymous poster hash: 7eff4...834
Blå Trombone Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Jeg ble målt hos Change, og størrelsen jeg brukte fra før var riktig. Har ikke merket noen stor forskjell fra merke til merke, men det er klart at alle modeller passer ikke selv om størrelsen er den samme.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 De har ikke DD nei. Jeg måtte opp i E.... (og såå store er de ikke ) edti: Never mind.. sjekka nå og den jeg har (hadde) på meg er visst DD, så da vet jeg ikke hvorfor jeg kjøpte E den gangen.. På det Europeiske fastland finnes ikke dobbelbokstavcup'er, de finnes i UK og US. 2
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 På det Europeiske fastland finnes ikke dobbelbokstavcup'er, de finnes i UK og US. Men Change har da, tydeligvis.
drue Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har blitt målt hos Change, men syns egentlig ikke noen av BHene jeg har kjøpt der etter måling satt noe særlig bra. Kjøper fortsatt BHer der (det er den beste butikken her jeg bor å få tak i BHer i den størrelsen jeg trenger), men velger å prøve uten å få hjelp.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Men Change har da, tydeligvis. De har jo ett av sine viktigste salgsområder i Statene, så det er ikke rart de også merker ihht. US standard.
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 De har jo ett av sine viktigste salgsområder i Statene, så det er ikke rart de også merker ihht. US standard. Er dette bare til informasjon eller? Beklager, men jeg skjønner ikke hvorfor du siterte meg.
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Er dette bare til informasjon eller? Beklager, men jeg skjønner ikke hvorfor du siterte meg. Ser at dette svaret kanskje var litt skarpt formulert, det var ikke meningen.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Ser at dette svaret kanskje var litt skarpt formulert, det var ikke meningen. Neida Det var bare ren informasjon siden mange tror at det er en hel cupstørrelse mellom dobbel D og E
Ananas. Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Hei! Er det noen som har målt BH-størrelsen sin hos Change eller andre slike undertøysforretninger? Jeg er litt usikker på hvilken str jeg eegentlig har, pleier å kjøpe 80D, men 75E er mer optimalt (men umulig å finne).. Har vurdert å gå til Change for å måle BH-størrelsen, men en liten del av meg mistenker at de skal dikte opp at jeg er sånn 60 H ellernoe, hvis dere skjønner? Kjenner ei som gikk ditt (og hadde mindre pupper enn meg, brukte 70C til vanlig), og hun kom tilbake med sånn 60 E ellernoe hvis jeg ikke husker feil.. Klarer bare ikke å ta det helt for god fisk, og mistenker at de gir meg sånne helt rare størrelser som bare de selger, hvis noen skjønner Samtidig vurderer jeg det, for jeg tror jeg bruker feil str nå, puppene flyter alltid oppå koppen, detter ut hvis jeg bøyer meg osv. Noen som er fornøyde? Har ikke så mye med spørsmålet ditt å gjøre, men Lindex har begynt med 75E. Så et par i Ella M-serien i den størrelsen der i dag.
Gjest Haaploes Skrevet 26. februar 2015 #19 Skrevet 26. februar 2015 Er det ikke bare å be om å bli målt når du handler hos Change, og også be om å bli målt dersom du handler i andre forretninger? Jeg varierer i hvert fall i størrelse fra merke til merke.
Cata Skrevet 26. februar 2015 #20 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er blitt målt hos Change og synes det rimer bra med en annen BH jeg har fått "tilpasset". Change gav meg 75 E, mens en annen undertøysbutikk målte meg til 36DD for noen år siden og solgte meg en BH fra Freya. Har gått en del ned i vekt siden da,så ned med omkrets og muligens litt opp i cup virker som om det henger på greip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå