ringblomst Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 selv om jeg på forhånd trodde at jeg kom til å være helt rolig. Men det er jo gode sommerfugler . Min kjære hadde sovet urolig i natt og drømt om bryllupsting for første gang, håper bare vi begge får til å sove godt til i morgen. Han skal sove sammen med sine forlovere og jeg med min. Familien er i full gang med pynting av lokalet, selv skal jeg ta et fotbad og prøve på hele brudestasen, før det blir manikyr kl 16 og grillfest med en del av gjestene kl 18 i kveld. Nå er det ikke lenge til det braker løs .
Måne Skrevet 13. august 2004 #6 Skrevet 13. august 2004 Håper sommerfuglene ikke stjeler nattesøvnen i natt! :-)
Seterjenta Skrevet 13. august 2004 #7 Skrevet 13. august 2004 Kjempemasse lykke til, kos dere, nyt dagen og hverandre
Lissemor Skrevet 13. august 2004 #8 Skrevet 13. august 2004 Lykke til!Her er også en hel sommerfugl-koloni i magen min:)
hoppende Skrevet 13. august 2004 #9 Skrevet 13. august 2004 Lykke til til dere i morgen. Dere har noe å glede dere til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå