Gå til innhold

Pukka Night Time for innsovning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har drukket Pukka Night Time te for å hjelpe med innsovningsvansker? Jeg har kjøpt meg en pakke nå, og er spent på om den hjelper til å roe meg ned om kvelden. Jeg er veldig interessert i å høre folks erfaringer med den. Hvor lenge før man legger seg bør man drikke den?

Anonymous poster hash: c3850...5ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker heller en god kamille- te i løsvekt. Det er er en fin sove- te :)

Skrevet

Jeg drikker den nesten hver kveld.

Blir trett, men hjelper ikke på soving generelt.

Anonymous poster hash: 10c37...dd8

Skrevet

Tror Pukka-te hjelper veldig lite. Det kan være avslappende, men ikke så mye mer enn det.

Skrevet

Finnes det noen te som faktisk hjelper med innsovning? Eller som gjør at man blir trøtt?

Anonymous poster hash: 18195...039
Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Føler dessverre ikke at den hjelper..

Skrevet

Jeg synes den er kjempegod og er avslappende, er vel inviduelt hvordan man opplever det :)

Skrevet

Finnes det noen te som faktisk hjelper med innsovning? Eller som gjør at man blir trøtt?

Anonymous poster hash: 18195...039

Allergitabletter og postafen. Begge fåes reseptfritt

Gjest Citronella
Skrevet

Dette er lureri og placebo. Ingen med søvnproblemer drar nytte av teblader og urter.

Ei heller allergitabletter uten resept. Postafen og Marzine kan gjøre deg noe søvnig. Det beste er å ta deg skikkelig ut med trening på dagtid, ha gode rutiner med å stå opp tidlig og gå til sengs på samme tid både hverdag og helg. Spise sunt og variert, og sørge for en god dose med dagslys.

Skrevet

Dette er lureri og placebo. Ingen med søvnproblemer drar nytte av teblader og urter.

Ei heller allergitabletter uten resept. Postafen og Marzine kan gjøre deg noe søvnig. Det beste er å ta deg skikkelig ut med trening på dagtid, ha gode rutiner med å stå opp tidlig og gå til sengs på samme tid både hverdag og helg. Spise sunt og variert, og sørge for en god dose med dagslys.

Mange blir trette av antihistaminer, det er ikke noe nytt. Jeg kan fint sovne på det.

Jeg har hatt søvnproblemer i 25 år og det hjelper svært lite med de tingene du nevner over.

Gjest Citronella
Skrevet

Mange blir trette av antihistaminer, det er ikke noe nytt. Jeg kan fint sovne på det.

Jeg har hatt søvnproblemer i 25 år og det hjelper svært lite med de tingene du nevner over.

Ja, eldre anthistaminer som f.eks Vallergan kan gi tretthet. Men ikke de man kan kjøpe reseptfritt her i Norge. Jeg har selv slitt, og sliter med søvnoroblemer i perioder. Og når det er skikkelig ille er det lite som hjelper. Ikke engang Zopiclone eller andre mer potente medikamenter.

Skrevet

De tingene du nevner, hjelper ikke meg i det hele tatt. Hvis alt jeg trengte var gode rutiner, ville jeg jo ikke hatt et søvnproblem. Jeg legger meg og står opp til samme tid hver dag, skrur av data/TV en time før sengetid, trener, spiser sunt. Problemet er at jeg ikke sover, ikke at jeg mangler rutiner.

Anonymous poster hash: c3850...5ea

• Liker 1
Skrevet

Te er så vanndrivende for meg at jeg sover dårlig etterpå fordi jeg må tisse hele natten, etter kun en kopp med te.

Anonymous poster hash: 00e4b...cea

Skrevet

De tingene du nevner, hjelper ikke meg i det hele tatt. Hvis alt jeg trengte var gode rutiner, ville jeg jo ikke hatt et søvnproblem. Jeg legger meg og står opp til samme tid hver dag, skrur av data/TV en time før sengetid, trener, spiser sunt. Problemet er at jeg ikke sover, ikke at jeg mangler rutiner. Anonymous poster hash: c3850...5ea

Samme her, har fulgt alle mulige råd, hjelper ikke. Hodet vil ikke sove.

Anonymous poster hash: 00e4b...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...