Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to stk som reklamerer for herbalife HELE tiden. Kaller seg for "selvstendig distributør". Mer som gratis reklame-plakat.

Er det virkelig slik at de som kjøper herbalife produktene må verve andre?
Er det lov å kreve av andre skal reklamere for produktet for å få lov til å bruke det? Skjenner jeg begynner å bli rimelig irritert over disse to. "kom på motivasjons møte" og så klart så må de legge til "føler seg motivert" i statusen.

"Lyst til å bli den beste utgaven av deg selv? Send meg PM og spør meg om vår 3-dagers prøvepakke eller bli med på livsstilkveld på Livsstilklubben, dette er hver tirsdag" også legger de til "føler seg motivert", hver bidige gang.
Dette er en av reklamene de nå poster flere ganger om dagen. "har jogget 3km, prøv herbalife du også - føler seg motivert". - et eksempel på enda en status de poster.
Eller "fint vær ute #herbalife - føler seg motivert" wtf, hva har herbalife med været å gjøre?
Hver eneste innlegg de legger ut, er tagget "#herbalife #herbalifestyle også så klart, den forbaskede "føler seg motivert" på slutten av statusen.

Profilbilde og forsidebilde er så klart prydet med herbalife-reklame.
Er så møkka lei av herbalife, har allerede slettet to stk som kun reklamerte for det, nå har to til startet.
​Andre som er plaget med denne herbalife-epidemien?

Anonymous poster hash: 2ab3d...3cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at det hele føles som hjernevasking. Livet til de fire jeg vet om handler kun om shakes, kalorier og trening. Driter i jobb, skole og venner - alt handler om å bli en "bedre selv".

Anonymous poster hash: 2ab3d...3cc
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel dette som kalles MLM (multilevel marketing) De driter i hva de selger, så lenge de får selge og verve nye medlemmer som de igjen tjener penger på. Minner meg egentlig veldig mye om ett pyramidespill. Sånn som mange andre selskaper som driver med helseprodukter.

Anonymous poster hash: b8d57...3a9
  • Liker 1
Skrevet

Ja herbalife har flere ganger blitt anklaget for å være en "pyramid - scheme"

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Gjest nilsson
Skrevet (endret)

Ikke kast bort penger på Herbalife-produkter. Produktene er direkte usunne og de fungerer ikke. Det Herbalife tjener penger på, er uvitende, usikre og desperate personer som er på søken.

Ja, Herbalife er en slags slekt. Herbalife gir rotløse mennesker noe å tro på. Det er ofte personer uten noen som helst for utdanning eller kunnskap om sunnhet og trening som ender opp som Herbalife-pushere.

Endret av nilsson
AnonymBruker
Skrevet

Dette er kjempelurt! Kongeprodukter!

Anonymous poster hash: fc59a...3c0

Skrevet

Produktene er direkte usunne og de fungerer ikke.

Det stemmer vel ikke. Det som stemmer er at de er omtrent like bra som lignende konkurrerende produkter - bare mye dyrere.

Gjest nilsson
Skrevet (endret)

Det stemmer vel ikke. Det som stemmer er at de er omtrent like bra som lignende konkurrerende produkter - bare mye dyrere.

Et sunt kosthold bestående av "naturlige" råvarer er sunnere. Ergo, produktene fungerer ikke.

Endret av nilsson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...