AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Blir mobbet daglig utsatt for psykisk mishandling i den jobben jeg har nå. En dag orket jeg ikke mer og gikk til legen som sa jeg var utbrent- og det stemmer med symtomer. I tillegg til jobben tar jeg en annen utdannelse ( bare 2 dager i uken) og skal egentlig ut i praksis der på mandag ( 3 uker ) tenkte jeg skulle bite tennene sammen å gjennomføre praksisen, men da er jeg "borte fra opprinnelig arbeid" i 4 uker- skal ha oppfølging av lege 3 uken for videre sykemelding ( skal gå til psykolog ) men mister vel da retten på sykepenger? vet ikke hva jeg skal gjøre, må ha noe inntekt- vil ikke gåtilbake til opprinnelig jobb når forholdener er slik de er. Håper på svar. Anonymous poster hash: 044d6...5ac
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Er du sykmeldt fra fulltidsjobb mens du tar utdannelse? Hvis ja, så risikerer du å miste retten på sykepenger på grunn av det.Anonymous poster hash: d3d79...630
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Er du sykmeldt fra fulltidsjobb mens du tar utdannelse? Hvis ja, så risikerer du å miste retten på sykepenger på grunn av det.Anonymous poster hash: d3d79...630 Er ikke fulltidsjobb. 60 prosent, skole 2 dager i uken. Ingen kan overleve slike arbeidsforhold, får høre stygge ting om meg daglig og mistenker en bipolar diagnose på vedkommende, du kan jo bare tenke deg selv. Er utbrent- og jeg skal ikke få sykepenger? Anonymous poster hash: 044d6...5ac
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Er du sykmeldt fra fulltidsjobb mens du tar utdannelse? Hvis ja, så risikerer du å miste retten på sykepenger på grunn av det.Anonymous poster hash: d3d79...630 dette er feil, ikke hvis du jobber også Anonymous poster hash: 044d6...5ac
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Er ikke fulltidsjobb. 60 prosent, skole 2 dager i uken. Ingen kan overleve slike arbeidsforhold, får høre stygge ting om meg daglig og mistenker en bipolar diagnose på vedkommende, du kan jo bare tenke deg selv. Er utbrent- og jeg skal ikke få sykepenger? Anonymous poster hash: 044d6...5ac Hvis du er sykemeldt pga forhold på arbeidsplassen, feks mobbing, så skal du kunne ta utdannelse ved siden av. Du kan også være sykemeldt fra en jobb du ikke kan utføre pga fysiske utfordringer, som at du feks har brukket et ben, men jobbe på en annen jobb der benbruddet ikke har betydning.Anonymous poster hash: 7837f...ed6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Er ikke fulltidsjobb. 60 prosent, skole 2 dager i uken. Ingen kan overleve slike arbeidsforhold, får høre stygge ting om meg daglig og mistenker en bipolar diagnose på vedkommende, du kan jo bare tenke deg selv. Er utbrent- og jeg skal ikke få sykepenger? Anonymous poster hash: 044d6...5ac Du er utbrent men orker praksis? Oh, bare utbrent til det du ikke gidder?Anonymous poster hash: d3d79...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå