Gå til innhold

Louis vuitton- hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja er det såpass. Vent til sommeren, forhåpentligvis er det endring i markedet da!

Ja, den stiger noe helt sinnsykt. Den største modellen ligger rett rundt 10.000 nå tror jeg. Skulle kjøpt den for et par-tre år siden skjønner jeg. Men ja, da venter jeg og ser om ting kanskje eventuelt snur :)

Skrevet

Er det rimeligere å kjøpe disse i feks USA nå?

Anonymous poster hash: f2d77...b16

Skrevet

Er det rimeligere å kjøpe disse i feks USA nå?

Anonymous poster hash: f2d77...b16

Det virker ikke sånn ut i fra nettsiden dems. Da er de dyrere.

Skrevet

Jeg har både Speedy 30 og Neverfull MM som ble kjøpt for ca. tre år siden. Da kostet de rundt 4500 kr hver. Jeg ville aldri kjøpt de i dag til den prisen de ligger på nå, med tanke på at det er en canvas-veske. Nå ligger prisen på en Neverfull på rundt 9000 kr. 

Skrevet

Jeg kjøpte min Neverfull MM Damier i fjor sommer for ca 7200, skal nevnes at jeg kjøpte den i Frankrike men tror prisen lå på det samme i Norge som i utlandet, så tror ikke du sparer noe på å kjøpe i utlandet med den kursen som er nå. Hadde heller ventet som noen nevnte tidligere her og sett om kursen ble bedre :) Det er en veldig fin veske og jeg hvertfall bruker den hver dag så selv om den er dyr vil jeg si det er verdt pengene. Tåle en støyt gjør den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...