Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er ganske praktisk å sykle på butikken.

Problemet er jo at man må begrense handlingen ganske kraftig.

Likevel, så pleier jeg å handle litt når jeg først handler, så jeg har som regel et par bæreposer.

De henger jeg på hver sin side av styret.

Men saken er jo at posene slenger fram og tilbake slik at syklingen blir heller vinglete.

Jeg har sett endel, spesielt eldre damer, med en slags kurv foran på sykkelen.

Er det praktisk å ha slikt i, og rommer de nok til et par handleposer ?

Eller er det andre lure løsninger på handle/sykkelproblematikken ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt litt større vesker til å ha på sidene av bakhjulet.

Akkurat hvor mye de rommer varierer sikkert litt, ta kontakt med en sportsbutikk.

Skrevet

Helt genialt med sykkelveske, kan også brukes til treningstøy m.m. Ellers er det alltid bedre med to poser i stedet for en - for balansens skyld.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sykkelvesker kan du ha både foran på styret og bak på bærer dersom du har det. Evt kan du ta med deg en ryggsekk å putte varene i, det er mye bedre enn å ha poser som slenger på styret.

Skrevet

Jeg får en stor handlepose i kurven min!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg syns det er ganske praktisk å sykle på butikken.

Praktisk og praktisk. Du bør vel stoppe sykkelen før du sykler på butikken. Anbefaller å stoppe, parkere, låse sykkelen, for så å gå rolig inn i butikken.

Skrevet

Takk for svar :P

Sykkelveske eller ryggsekk var gode tips.

Gjest Embla s
Skrevet

Praktisk og praktisk. Du bør vel stoppe sykkelen før du sykler på butikken. Anbefaller å stoppe, parkere, låse sykkelen, for så å gå rolig inn i butikken.

hehe, det er kanskje lettere å sykle til butikken enn å sykle på den, ja..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kurv foran og sykkelvesker på hver side av bagasjebrettet. Får med meg alt jeg trenger.

Prøvde med posene på styret. Det erj o livsfarlig.

Skrevet

Å sykle med store, tunge bæreposer på styret er nok ikke så lurt. kjøp deg noen store sykkelvesker til å ha bakpå, greit hvis du skal ut på lang sykkeltur en gang også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg husker den gangen den kjekkasen kom for å hjelpe meg med bæreposene da jeg skulle sykle hjem med varene..Men det kan man jo ikke alltid lite på, så det har ikke blitt flere sykkelturer til butikken på meg.

Skrevet

Jeg har kurv forran på sykkelen min (ikke at jeg er eldre, men...) og synes det fungerer kjempe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...