AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er deltidsstudent og på jakt etter jobb for tiden, og i prosessen tar jeg mindre jobber. Har meldt meg til vikariater, jobbe frivillig og på en side for potensielle modeller, statister, publikum osv. Har hatt noen statistjobber som yngre - det er jo ikke spesielt godt betalt, men helt greit hvis man likevel har fri og ganske enkelt (bare gå rundt i bakgrunnen i en film eller TV-produksjon). Jeg fikket tilbud idag som statist og dro ned. Det viste seg at det var mer enn som så. De splittet opp statistene og alle skulle inn i et rom for seg, der vi skulle ha et eksperiment og ble stilt spm. samtidig. Det hele kom brått på meg, jeg syntes det var kjempekleint og var i tillegg i litt dårlig form. Han stilte noen spm. som jeg egentlig ikke vil svare på på TV, og jeg var litt låst. Som de fleste TV-serier tar det jo tid med produksjon og dette er ikke noe som evt. kommer på TV for om ett år eller slikt. De vil jo klippe og redigere så hvor mye av meg som kommer med vet jeg jo ikke. Men uansett - jeg vil ikke ha det intervjuet på TV. Synes det er pinlig og ikke gir et godt inntrykk overhodet. Jeg synes det var feil å ikke gi noe info og presentere dette oppdraget som "statist" når det egentlig var deltaker. Jeg har ikke signert på noe, men mulig de står fritt til å gjøre som de vil. Kan jeg si noe? Kontakte dem og si at det ikke var som jeg forespeilet meg og at jeg helst ikke vil komme på TV? Anonymous poster hash: 14568...29c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Noen? Anonymous poster hash: 14568...29c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #4 Skrevet 28. februar 2015 som du skriver,Kontakt dem og forklar Jeg fikk uansett et dokument jeg skulle underskrive for å motta betaling og samtidig godkjenne publisering. Jeg skrev derfor tilbake og sa ifra at jeg ikke ville signere og hun får meg redigert vekk. Anonymous poster hash: 14568...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå