Gå til innhold

Reise med baby - bilsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til krakow med en baby som da vil være 8 mnd - hvordan gjør man det med bilsete?

Vi skal ikke ha leiebil. Finnes det et sete som er enkelt å ta med seg? Det vi bruker nå har en base så det blir tungvint å drasse med seg den på tur..

Er kollektivtransport beste løsning?

Trenger sårt litt tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket har dere da? Noen med base kan jo også festes med seler.

Anonymous poster hash: a3d9b...c44

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi drar til usa når mini er ca 6 mnder og tar med oss maxi cosi sete hans. Det er relativt enkelt å feste med belte. Her hjemme bruker vi base. Har også kjøpt eget sete til han på fly, slik at vi kan ha med sete inn i kabinen

Skrevet

Det er i allefall nyttesløst å ta taxi uten eget sete i Polen, det har de ikke, og de ser loven som påbyr barneseter med som veiledene. ( Det er ikke uvanlig å se unger sitte løst i bil uten hverken belte eller stoler)

Jeg vil anbefale å ta med et sete som kan festes uten base feks Maxi-Cosi. Det går jo selvfølgelig ann å kjøre kollektivt, kommer jo litt ann på hva der skal i Krakow.

Anonymous poster hash: afa51...25a
Gjest Magdalene
Skrevet

Vi har hatt med oss maxicosien på tur vi. Enkelt sete!

Hvilket sete har dere da?

Skrevet

Takk for svar :) har maxi cosi. Vet faktisk ikke om jeg kan feste med bare bilbelte, har kun brukt den med basen.. Skal se litt nærmere på setet etterpå :)

Gjest chiki
Skrevet

Da ville jeg også tatt med en vogn dere kan feste setet på. Feks baby jogger city mini, slik dere slipper å bære rundt på setet

Gjest Solstråla88
Skrevet

Takk for svar :) har maxi cosi. Vet faktisk ikke om jeg kan feste med bare bilbelte, har kun brukt den med basen.. Skal se litt nærmere på setet etterpå :)

Både Maxi cosi Cabriofix og pebble skal kunne festes med belter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...