AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg finner den ikke noe sted. Har prøvd ulike butikker og kiosker nå. Noen som vet om en butikk som selger dem? Anonymous poster hash: c44a0...e17
Gjest Vinternatt Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Finnes den ikke på Deli de Luca lenger? Synes jeg har sett den på Ultra og Meny på Majorstuen... For øvrig best å tygge på når den har ligget litt i fryseren.
Gjest crazycatlady Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Ta deg en harrytur, den finnes i Sverige, billig er det også! Finnes overalt der, både i matbutikk og i godissjapper.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Ta deg en harrytur, den finnes i Sverige, billig er det også! Finnes overalt der, både i matbutikk og i godissjapper. Har ikke bil dessverre... og har skikkelig lyst på det. Ingen som vet hvor man får kjøpt det i Oslo? Jeg får sjekke Centra og Meny på Majorstuen... Men hadde foretrukket å dra direkte til et sted som jeg vet selger dem:))) Anonymous poster hash: c44a0...e17
Gjest Ennasus Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Er ikke akkuratt i Oslo, men har sett det på matbutikken på Sandvika storsenter. Har også sett det i diverse kiwi og coop extra butikker, men da i slike små pakninger til 4-5kr..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Åt tilfeldigvis en Milky Way i går, så festlig at denne tråden kom nå. Kjøpte den på ICA i Thorvald Meyers gate Anonymous poster hash: a3f4f...092
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 bestill fra ebay Anonymous poster hash: eb5a0...d48
Gjest crazycatlady Skrevet 27. februar 2015 #8 Skrevet 27. februar 2015 Har ikke bil dessverre... og har skikkelig lyst på det. Ingen som vet hvor man får kjøpt det i Oslo?Jeg får sjekke Centra og Meny på Majorstuen... Men hadde foretrukket å dra direkte til et sted som jeg vet selger dem:))) Anonymous poster hash: c44a0...e17 Går tog til charlottenberg, så du må ikke ha bil for å komme deg dit om du skulle få lyst. Men skjønner godt om du ikke gidder altså, kjedelig å ta tog og jeg aner ikke hvor ofte det går heller.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #10 Skrevet 27. februar 2015 Yummy heaven på arkaden har i vertfall AHHHH! TUSEN TAKK! Nå vet jeg hvor jeg skal i ettermiddag! :D Anonymous poster hash: c44a0...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå