Gå til innhold

Butikk i Oslo som selger Milky Way sjokolade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner den ikke noe sted. Har prøvd ulike butikker og kiosker nå. Noen som vet om en butikk som selger dem?

Anonymous poster hash: c44a0...e17
Videoannonse
Annonse
Gjest Vinternatt
Skrevet

Finnes den ikke på Deli de Luca lenger? Synes jeg har sett den på Ultra og Meny på Majorstuen...

For øvrig best å tygge på når den har ligget litt i fryseren.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ta deg en harrytur, den finnes i Sverige, billig er det også! :) Finnes overalt der, både i matbutikk og i godissjapper.

Skrevet

Ta deg en harrytur, den finnes i Sverige, billig er det også! :) Finnes overalt der, både i matbutikk og i godissjapper.

Har ikke bil dessverre... og har skikkelig lyst på det. Ingen som vet hvor man får kjøpt det i Oslo?

Jeg får sjekke Centra og Meny på Majorstuen... Men hadde foretrukket å dra direkte til et sted som jeg vet selger dem:)))

Gjest Ennasus
Skrevet

Er ikke akkuratt i Oslo, men har sett det på matbutikken på Sandvika storsenter.

Har også sett det i diverse kiwi og coop extra butikker, men da i slike små pakninger til 4-5kr..

Skrevet

Åt tilfeldigvis en Milky Way i går, så festlig at denne tråden kom nå. Kjøpte den på ICA i Thorvald Meyers gate :)

Anonymous poster hash: a3f4f...092
Skrevet

bestill fra ebay

Anonymous poster hash: eb5a0...d48
Gjest crazycatlady
Skrevet

Har ikke bil dessverre... og har skikkelig lyst på det. Ingen som vet hvor man får kjøpt det i Oslo?Jeg får sjekke Centra og Meny på Majorstuen... Men hadde foretrukket å dra direkte til et sted som jeg vet selger dem:))) Anonymous poster hash: c44a0...e17

Går tog til charlottenberg, så du må ikke ha bil for å komme deg dit om du skulle få lyst. :) Men skjønner godt om du ikke gidder altså, kjedelig å ta tog og jeg aner ikke hvor ofte det går heller.

Skrevet

Yummy heaven på arkaden har i vertfall :)

Skrevet

Yummy heaven på arkaden har i vertfall :)

AHHHH! TUSEN TAKK! Nå vet jeg hvor jeg skal i ettermiddag! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...