Gå til innhold

Om løshunder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Klaveret
Skrevet

Veldig bra artikkel. Har en sånn problemeier i nabolaget og det er ikke gøy. En gang kom hunden opp på verandaen vår og la igjen en stoor "hilsen". Jeg måtte bare le!! Har selvsagt sbakket, kjeftet, ringt politiet osv., uten at det har hjulpet.

Skrevet

Enig i at det burde vært bøter for gang på gang å "miste" hunden sin. De fleste hunder er ufarlige, men ikke alle. Og mange er redd hunder.

Anonymous poster hash: bd6e0...26b
Skrevet

Familien vår hadde utbryterhund når jeg var barn. Han var stadig på farten, og med tre barn og våre mange venner på besøk så var det vanskelig å ha full kontroll på alle dører til enhver tid. Han var heldigvis harmløs og holdt seg borte fra både mennesker og dyreliv. Men vi forsøkte det meste for å holde ham inne.

Jeg har også sett hunder klatre over høye murer, presse seg gjennom små hull, slite kjettinger, gnage over bånd. Så houdinihundene finnes så absolutt.

Anonymous poster hash: 8b50d...3c1

Skrevet

Ikke akkurat "en veldig bra artikkel". Men jeg er enig i mye av det, løshunder er ekstremt irriterende her i mitt nabolag.

Anonymous poster hash: 5c312...f37
Gjest Klaveret
Skrevet

Ikke akkurat "en veldig bra artikkel". Men jeg er enig i mye av det, løshunder er ekstremt irriterende her i mitt nabolag.

Anonymous poster hash: 5c312...f37

En veldig bra artikkel i den grad at den belyser et problem som sjelden er på dagsorden, og den setter ansvaret på rette person(er).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...