Teardrop Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 (endret) HJELP! Har trykke opperatørlåskoden feil 3 ganger! What to do!? Klarte å trykke den kden feil 3 ganger! Hva gjør jeg nå? Ringt Telenor, men de er ubrukelige! Bare setter meg over og over 4 ganger! NULL svar! HJELP!!! Noen som har efaring dele så jeg får åpnet den igjen!? Naturlig nok avhengig av å ha åpen tlf! Samsung s2 låst på telenor. Er 3 år gammel så bindingstiden er over for lenge siden! Endret 26. februar 2015 av Teardrop
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Hvis det er en operatørlåskode så må den dessverre sendes på service. Hvis det er PIN-koden som er tastet feil så kan du åpne den med PUK-koden. Har du tastet PUK-koden feil for mange ganger så trenger du nytt SIM-kort. Anonymous poster hash: 1e055...e75 1
Teardrop Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2015 operatøflåskode! ikke oin eller puk nei, da hadde jeg jo skrevet det! HVOR sendes den inn?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Slår du feil operatørlåskode vil telefonen sperres og vil deretter kun kunne låses opp hos servicested godkjent av telefonleverandøren. Du kan vel gå til det stedet du kjøpte mobilen, eller et sted der Telenor har butikker: http://www.telenor.no/telenorbutikken/ Anonymous poster hash: dd81c...4d7 1
Lutetium 71 Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Til neste gang: Kjøp en mobil uten binding. Spink og spar, frys og sult, det er verdt det når man står helt fritt til å velge abbonnement. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå