Gå til innhold

Noen kloke hoder som kan hjelpe meg ang. valg av barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at vi bor i 3 etg. uten heis, så jeg kan ikke dra vogna med opp. Må endten sette den igjen nede eller rydde boden for å få plass til den :oops:

Nå er jeg av den typen som synes barn skal sove ute om man kan, så jeg tenker at jeg kommer til å bruke verandaen til det. Og praktisk sett så vil det jo da være det beste om jeg da brukte baggdelen i vogna til å sove i der. Sånn at om babyen sover etter å ha vært på tur, så bærer jeg baggen opp og setter'n på verandaen..

Men så er det store spørsmålet mitt... Finnes det noen vogn som har en innmari lette? Det er jo 3 etg opp jo...

Jeg hadde jo også sett for meg en duovogn.

Er det noen her som har brukt vaskemaskinen som stellebord, bare lagt en stellepute på den?

Babyen er ikke født riktig ennå nei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker vaskemaskinen som stellebord. Har en stellepute fra Ikea på toppen og sugekopp-hyller på veggen med salve og våtservietter i.

Jeg ville anbefalt deg å kjøpe en kombivogn, slik at du kan bære bare den løse baggen opp når barnet sover. Så ville jeg kjøpt (fått??) en gammel brukt vogn som bare står ute på verandaen. Vet at mange gjør det slik. Den er verdt et par hundrelapper.

Gjest Embla s
Skrevet

Som stellebord kan du bruke hva som helst. Har du badekar, kan du få kjøpt sånne til å montere på dette. Babyshop har ganske tykke (5 cm?)stellematter med forhøyninger (syns de ser bedre ut enn IKEA sine). Disse kan legges på vaskemaskin, benkeplate eller på gulvet når du skal skifte.

Når det gjelder størrelser på bager til vogn, tror jeg de er ganske standard i størrelsen. Babyen vokser jo etterhvert så det må være litt å gå på. lurt å ha en ekstra vogn på verandaen/inne, kjenner mange som har "gått" flerfoldige mil i små leiligheter for å bysse babyer i søvn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...