Gå til innhold

Tatt med daten på gourmetrestaurant. Blir ikke noe på meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå to lørdagskvelder på rad tatt med daten min ut på gourmetrestaurant. Svidd av nesten 5000,- til sammen. Ennå har ikke hun vært interessert i å invitere meg hjem til henne eller bli med meg hjem. Hun virker veldig interessert men kan til tider ikke gi lyd fra seg på flere dager. Mistenker hun holder meg på gress og dater andre menn. Hun sa vi kunne møtes neste helg, men ikke denne helgen da hun var opptatt men en bestemt ting. Men jeg har sjekket og vet med sikkerhet dette ikke stemmer.

Burde jeg kutte ut daten? Fornuften min sier ja, men så tenker jeg at jeg har svidd av endel kroner på henne og burde ihvertfall fått litt valuta (sex) for disse pengene før jeg kutter helt ut.

Anonymous poster hash: 841be...0be
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at hun merker at du prøver å kjøpe deg et nummer og holder igjen av den grunn.

• Liker 46
Skrevet

Kanskje prøve å få jenta til å like deg for den du er, uten å bruke så masse penger.

Sex er ikke noe du får igjen for pengene med mindre du kjøper deg en runde med en prostituert.

• Liker 14
Skrevet

Du kan få meg istedet, koster bare 2 øl.

• Liker 13
Skrevet

Hehe. Så bra da. :-)

Nå vet jeg ikke hvor attraktiv du er men denne daten er nok det høyeste jeg har siktet når det kommer til damer. Så er litt overrasket at hun fortsatt er interessert, da hun egentlig befinner seg i en liga over meg.

Hvor enn vi går snur gutter seg på gata etter henne. Til og med kelnerne på restauranten ble så perpleks og forfjamset over hennes vakre skjønnhet og sjarmerende opptreden. Da tenker jeg..hun der må da treffe en hel haug med andre beilere...og da blir det utvelgingsprosess.

Skrevet

Hvorfor ta henne med på så dyre plasser? Er ikke dating ment for å bli bedre kjent? Prisen på maten er ikke relevant.

Anonymous poster hash: 99d39...cbf

• Liker 12
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor attraktiv du er men denne daten er nok det høyeste jeg har siktet når det kommer til damer. Så er litt overrasket at hun fortsatt er interessert, da hun egentlig befinner seg i en liga over meg.

Hvor enn vi går snur gutter seg på gata etter henne. Til og med kelnerne på restauranten ble så perpleks og forfjamset over hennes vakre skjønnhet og sjarmerende opptreden. Da tenker jeg..hun der må da treffe en hel haug med andre beilere...og da blir det utvelgingsprosess.

Det betyr ikke at en hjemmelaget 3-retters vil imponere henne langt mer. Mannfolk med mer enn penger i lomma pleier stort sett å gjøre større suksess. Evt. ta henne med på kino, operaen, telttur i skogen :P Overrask henne og vis henne hvem du er, ikke hvor stor lommabok du har.

• Liker 2
Gjest HeiHade
Skrevet

Hvorfor må du ta henne med til slike steder da, hvis du bare sitter igjen og er sur for at hun ikke betaler deg med sex? Kvinner flest er ikke til kjøp og salg, og noen kan nesten oppleve det som et press hvis du vifter med lommeboka di som et middel for å få dem til sengs. Jeg hadde nok blitt mer avtent av det hele, spesielt hvis du lar skuffelsen synes. Dessuten trenger ikke du ta hele regninga heller.

• Liker 20
Gjest chisandra
Skrevet

Herlig! :skratte:

Skrevet

Der har du årsaken.

Men hvis det er sexhandel du driver med, så kan du fint tone ned. Ingen mat i verden er så fantastisk at en tar hva som helst.

• Liker 3
Skrevet

Om du ønsker å kjøpe sex av henne med dyre restaurantbesøk, så degradere du henne til en hore. Klart vi skjønner motivet da og nei vi vil ikke bli behandlet som en hore.

Anonymous poster hash: 9d42b...03e

• Liker 7
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg alltid betaler for meg selv, for å unngå "jeg har betalt for deg, nå kan du gi meg sex tilbake".

Blir helt utilpass og mister lysten på menn som skal vifte med lommeboken sin.

• Liker 15
Gjest HeiHade
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg alltid betaler for meg selv, for å unngå "jeg har betalt for deg, nå kan du gi meg sex tilbake".

Blir helt utilpass og mister lysten på menn som skal vifte med lommeboken sin.

Dette. Har opplevd mange nok ganger at menn mener jeg skylder dem noe hvis jeg lar dem spandere en øl på byen eller middag på en restaurant. Sex er mer verdt for meg enn en hundrings eller tusenlapp, så da tar jeg heller min del av regninga og går min vei.

• Liker 5
Skrevet

Det betyr ikke at en hjemmelaget 3-retters vil imponere henne langt mer. Mannfolk med mer enn penger i lomma pleier stort sett å gjøre større suksess. Evt. ta henne med på kino, operaen, telttur i skogen :P Overrask henne og vis henne hvem du er, ikke hvor stor lommabok du har.

Vi har gjort andre ting og. Bl.a. et par skiturer sammen, spilt spill og vært på annen diverse underholdning.

Skrevet

Hvorfor ta henne med på så dyre plasser? Er ikke dating ment for å bli bedre kjent? Prisen på maten er ikke relevant.

Anonymous poster hash: 99d39...cbf

Kan liksom ikke ta henne med på Egon eller noe sånt. Det bør være skikkelig klasse slik at hun blir imponert. Når man kanskje må konkurrere med så mange andre så er kun det beste bra nok.

Skrevet

Kan liksom ikke ta henne med på Egon eller noe sånt. Det bør være skikkelig klasse slik at hun blir imponert. Når man kanskje må konkurrere med så mange andre så er kun det beste bra nok.

Hvis du tror at dette er riktig, så bør du heller ikke sutre over at det blir dyrt.

Men nei, det er ikke sånn det fungerer. Hun liker den hun liker, uansett hvor man spiser.

• Liker 8
Skrevet

Det var egentlig et litt trist startinnlegg å lese, ts. Er du så i nød som menneske?

Anonymous poster hash: 34228...a9b
  • Liker 5
Skrevet

Om du søker etter en dame som kun er ute etter status, så får du et tomt forhold. Men du er vel kun ute etter å briefe med en pen dame du kan pule?

Men vær klar over at de fleste mennesker er ute etter noe på det dypere plan.

Anonymous poster hash: 9d42b...03e

• Liker 2
Skrevet

Har du råd til å opprettholde denne livsstilen om dere blir et par?

Finnes forresten mange mellomting mellom Egon og gourmet.

Anonymous poster hash: 0d7c4...630

• Liker 9
Skrevet

Har du råd til å opprettholde denne livsstilen om dere blir et par?

Anonymous poster hash: 0d7c4...630

Dette.

Hvis du skal bruke 5000,- på en middag for dere to så må du lett kunne avse de pengene. Det å presse budsjettet for dating er en dårlig strategi og holder aldri i lengden.

Attraktive kvinner med valgmuligheter har som regel ikke sex så tidlig uansett, uavhengig av penger brukt på middag.

Anonymous poster hash: f26b8...000

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...