Gå til innhold

Bursdagsgave til jenta jeg liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har likt en jente i rundt 2,5 år nå, hun har skjønt jeg liker henne og vi har skrevet en del sammen på telefonen. Problemet mitt er har alltid vært sjenert rundt de jentene jeg synes er fine osv., så hun har nok ikke fått et særlig godt inntrykk av meg. Jeg tenker derfor at hun aldri ville bli interessert i meg, men jeg har fått vite at hun synes jeg er en bra gutt, og at jeg er kjempe snill og hyggelig. Og det tar jeg jo selvfølgelig som et godt tegn. Greia er at hun jenta har snart bursdag, og jeg har lyst til å gi henne en gave. Jeg følte jeg måtte spørre henne først om det var greit, og det var det, hun syns det ville vært kjempe snilt. Nå sliter jeg bare med å finne noe til henne, hun ville jeg skulle overraske henne, for hun ønsket seg ikke noe spesielt. Så lite kreativ som jeg er så tenkte jeg på å kjøpe et gavekort i en klesbutikk jeg vet hun liker. Er det en grei gave? Og hvor mye er det greit det gavekortet er verdt? Tenkte 400-500 kr.

Eventuelt hva annet kan jeg gi? Tips? :vetikke:

Hun blir forresten 17 år.

Hilsen 16 år gammel gutt

Anonymous poster hash: aae66...b71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig liker henne og vil vise det så ville jeg kanskje satset på noe mer personlig enn et gavekort. Når jeg var på den alderen så var det en gutt som ga meg favorittboken sin i busdagsgave. Det er vel den eneste gaven jeg har tatt vare på og ble oppriktig glad for fra den tiden.

Sier ikke at du skal gi en bok altså.

Har hun noen spesielle interesser eller hobbyer? Har hun et band hun er spesielt opptatt av? Anime? Filmer? Dataspill? Sminke?

Anonymous poster hash: 32880...db7
Skrevet

For 4-500kr får du så mye mer spennende ting enn et gavekort. Det verste jeg vet å få i gave er gavekort.

Eksempler på gave: et pent skjerf, armbånd, genser, blomst, kino med deg, bowlingtur med deg, øredobber, hårbånd, parfyme, smykkeskrin, vanter, headset, bok, cd, pyntegjenstand til rommet hennes, sokker, konsertbilett, ridetur, middag for to.

Kun fantasien setter grenser ;) men prøv noe annet enn gavekort hvos du virkelig liker henne!

Anonymous poster hash: db1dc...956

Skrevet

Takk for svar :laugh: Tenker nå å kanskje gi henne et armbånd eller smykke og et kort hvor jeg spør henne med på kino helga etter. Holder det med rundt 500 kr for et fint smykke eller armbånd? Jeg regner med jeg ikke får råd til noe av gull, men kanskje sølv?

Anonymous poster hash: aae66...b71
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er jo en veldig fin tanke du har om å kjøpe en såpass dyr gave til henne.

Jeg synes du skal tenke litt på hva du kommer til å føle dersom hun, på tross av gaven, ikke vil bli kjæresten din eller at hun er forelsket i en annen gutt.

Jeg sier det slik fordi slik jeg leser det du skriver så er det en viss sannsynlighet for at det kan være resultatet.

Det er mye penger å bruke på noen som kanskje ikke blir det du skulle ønske hun ble...

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kjøpt noe dere kunne gjøre sammen: Billetter til standup show for eksempel. Eventuelt noe annet hun syntes er gøy som dere kunne gjort sammen?

Er jo greit å kjøpe smykke, men det er vanvittig kjipt hvis hun ikke liker den stilen du kjøper i. Jeg har selv fått ting som ikke har vært så veldig meg, og det blir fryktelig kleint for det føles slemt å bytte det, samtidig som du ikke vil gå med det. (ganske materialistisk sagt av meg men.)

Skrevet

Jeg hadde kjøpt noe dere kunne gjøre sammen: Billetter til standup show for eksempel. Eventuelt noe annet hun syntes er gøy som dere kunne gjort sammen?

Enig! Eller en konsert, men kanskje vanskelig når dere er under 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...