AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er så f r u s t r e r t, og egentlig helt forbanna L e i. Hvorfor spør du? Hver gang jeg får forhåpninger, og innstiller hodet på at "Hmm, dette kan faktisk bli noe, dette går bra". Så er det som om alt snur - akkurat der og da: BAM! Så går alt galt. Når hodet mitt snur seg andre veien - dette gidder jeg ikke, jeg vil ha det bra på egenhånd, dropper menn. og BAM - de kommer løpende, fra ingen steder? Så nå, nå er jeg lei! Lei av å få forhåpninger som bare blir knust, lei av å prøve å kave meg mot et forhold. Eksempel: Jeg dater en fyr nå, alt går bra. Jeg er laidback rundt det hele, har ingen store forhåpninger, han snakker med meg daglig (over sms.) Jeg begynner endelig å innse at dette går jo bra? Og i sekundet jeg forteller dette høyt til ei venninne og har klart å overbevise meg selv om at jeg KANSKJE for en gangs skyld skal ha forhåpninger og se positivt på det hele. så BAM! - Plutselig blir det helt stille fra han.. Aner ikke hvorfor. Og dette skjer gang på gang på gang.. Nå har det vært stille fra han i et døgn, uten grunn? Hva gjør jeg galt? Hva gjør jeg nå? - noen som vet? Dette var vel egentlig bare en frustrasjonspost, men det går Alltid galt. Jeg føler universet hører tankene mine, og med en gang jeg får noe som helst forventninger så ødelgges alt helt uten grunn - ut av det blå. Når jeg ikke har forventninger derimot, så går det riktig vei.. Helt til det punktet hvor jeg faktisk begynner å tro på kjærligheten igjen.... Anonymous poster hash: e9f94...801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Et døgn og du krisemaksimerer? Har du tatt noe kontakt med han? Anonymous poster hash: defd2...80c 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Et døgn og du krisemaksimerer? Har du tatt noe kontakt med han? Anonymous poster hash: defd2...80c Ja, er det ikke litt rart at han går fra masse kontakt og er fryktelig frempå dagen før, for så neste dag plutselig blir helt stille? Har ikke hørt noe fra han på 24 timer, det snudde bare plutselig fra masse til ingenting. Anonymous poster hash: e9f94...801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Hvorfor kan ikke du si hei til han da? Jeg kan jo såklart det, men så lei av å bli "avvist", så jeg orker ikke å være den masete dusten som ikke tar et hint. Jeg bare finner det helt uforståelig at han dagen i forveien snapper en hel del, og er veldig frampå. For så å bli helt stille i 24 timer. Det gir ingen mening. Føler det alltid går galt når man først får forhåpninger. Anonymous poster hash: e9f94...801
WubWub Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 Bare 1 døgn? Så needy du høres ut... Usikker på deg selv eller siden du krisemaksimerer så fort? har du gitt uttrykk for at du må ha stadige bekreftelser og at du har stort oppmerksomhetsbehov? kanskje derfor han trekker seg pent unna, hadde jeg også gjort. om du ikke har sagt det så har han sikkert skjønt det ettersom du har sendt ut sånne signaler.
miyazaki Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Du har jo ikke blitt avvist!! Jebus, kanskje han føler seg avvist fordi du ikke har tatt kontakt nå som han ga deg muligheten?? 1
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Du har jo ikke blitt avvist!! Jebus, kanskje han føler seg avvist fordi du ikke har tatt kontakt nå som han ga deg muligheten?? + 1 for bruk av ordet "Jebus". Ellers er jeg helt enig, han ønsker at TS skal si noe da det plutselig har slått ham at all kontakt har vært på hans initiativ. Endret 26. februar 2015 av incognita 2
Gjest HeiHade Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Det er ikke universet som jobber i mot deg. Det er du selv. Ro ned, slutt å overtenk, ta din del av initiativet og innse at noen ganger funker det ikke. Kanskje det til og med er stressingen din som ødelegger forholdene, i stedet for den andre veien? Menn kan plukke opp at du er litt klengete eller stresset og det er ikke alle som liker det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Bare 1 døgn? Så needy du høres ut... Usikker på deg selv eller siden du krisemaksimerer så fort? har du gitt uttrykk for at du må ha stadige bekreftelser og at du har stort oppmerksomhetsbehov? kanskje derfor han trekker seg pent unna, hadde jeg også gjort. om du ikke har sagt det så har han sikkert skjønt det ettersom du har sendt ut sånne signaler. Nei, jeg har holdt alle disse tankene for meg selv. Jeg har gjort det motsatte av det du skriver, jeg har vært svært kald og likegyldig. Han har tvilt på interessen min - hvilket han har sagt tidligere. Så nei - ikke i nærheten av needy eller vist behov for oppmerksomhet. Heller det motsatte. Han har også nevnt at han er redd for å få følelser for meg, og sagt at jeg er vanskelig å lese. Såeh nå innser jeg mens jeg skriver, at det ikke er rart at han roer ned kontakten når jeg ikke viser at jeg er interessert. Haha for et nek jeg er.. TS Anonymous poster hash: e9f94...801 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Du har jo ikke blitt avvist!! Jebus, kanskje han føler seg avvist fordi du ikke har tatt kontakt nå som han ga deg muligheten?? Takk. Ser den, jeg er bare dust. Jeg har jo nærmest ikke vist interesse selv, han tviler sikkert på meg.. Blir bare svært usikker av dating generelt. Holder heldigvis tankene for meg selv, men virker vel til tider svært kald og uinteressert. TS Anonymous poster hash: e9f94...801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Bare 1 døgn? Så needy du høres ut... Usikker på deg selv eller siden du krisemaksimerer så fort? har du gitt uttrykk for at du må ha stadige bekreftelser og at du har stort oppmerksomhetsbehov? kanskje derfor han trekker seg pent unna, hadde jeg også gjort. om du ikke har sagt det så har han sikkert skjønt det ettersom du har sendt ut sånne signaler. Og ja, jeg er svært usikker på meg selv. Jobber med det! Derfor har jeg ofte en tendens til å bare stoppe ting/trekke meg unna når jeg ikke føler meg kjempesikker, selv om jeg ironisk nok ikke gir noe som helst bekreftelse selv. Haha. Plager aldri folk med usikkerheten min, for de vet jo ikke om den. Så du trenger ikke å bekymre deg for det TS Anonymous poster hash: e9f94...801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 + 1 for bruk av ordet "Jebus". Ellers er jeg helt enig, han ønsker at TS skal si noe da det plutselig har slått ham at all kontakt har vært på hans initiativ. Du har så rett, jeg innser hvor lite rasjonell jeg er. Takk for at dere dunker det inn i hodet mitt! TS Anonymous poster hash: e9f94...801 1
Gjest incognita Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Du har så rett, jeg innser hvor lite rasjonell jeg er. Takk for at dere dunker det inn i hodet mitt! TS Anonymous poster hash: e9f94...801 Send ham en liten "pst! Tenker på deg! :)" så er dere DER igjen med én gang. Endret 26. februar 2015 av incognita 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 Du har så rett, jeg innser hvor lite rasjonell jeg er. Takk for at dere dunker det inn i hodet mitt! TS Anonymous poster hash: e9f94...801 Høres ut som en jeg dater Han begynner vel ikke på P ? Anonymous poster hash: 90230...c04
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Høres ut som en jeg dater Han begynner vel ikke på P ? Anonymous poster hash: 90230...c04 Nei han gjør ikke det! Men lykke til med han du dater! Håper du holder deg litt mer rasjonell enn meg TS Anonymous poster hash: e9f94...801
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Hadde masse kontakt med en jente, så stoppet jeg plutselig over natten. Gadd ikke værre den som tok initiativ da jeg følte jeg var mer på en henne dagen før. Hun tolket det som det og sånne gidder jeg ikke. Ta litt initiativ selv, sørlig med jenter som ikke tørr å ta det de ønsker. Anonymous poster hash: 43195...d1a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Hadde masse kontakt med en jente, så stoppet jeg plutselig over natten. Gadd ikke værre den som tok initiativ da jeg følte jeg var mer på en henne dagen før. Hun tolket det som det og sånne gidder jeg ikke. Ta litt initiativ selv, sørlig med jenter som ikke tørr å ta det de ønsker.Anonymous poster hash: 43195...d1a Du har helt rett, startet å ta mer initiativ til nå. Er bare redd for å være for "På" så han mister "jaktfølelsen" om en kan si det sånn.. TS Anonymous poster hash: e9f94...801
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #19 Skrevet 27. februar 2015 Story of my life, TS. Anonymous poster hash: c6771...0e3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #20 Skrevet 27. februar 2015 Du kan ikke lure universet. Bare vær den du vil så skal du se at ting kommer hvis det er ment for. Ikke prøv å kontrollere alt, da faller det ofte slik du beskriver Anonymous poster hash: 1eaef...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå