AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har mobilt bredbånd, med en viss mengde datakvote. Det brukes opp på null komma niks hver måned, og så går alt tregt frem til nytt påfyll. Nå ønsker jeg å kunne være ubegrenset på nett. Helst wifi, så jeg og andre kan være på nett med mobil også, i stedet for å bruke så mye fra mobilabonnementet. Sjekket om jeg kan få Altibox her hvor jeg bor, men det kan ikke leveres til min adresse. Har Canal digital inkl. i husleia uansett, så det er bare internett jeg trenger. Hvor billig er det mulig å få det? Hvilken leverandør bør jeg gå for? Anonymous poster hash: 51c3e...ea5
-Jiinxs- Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Du nevner ikke om du bor i et BRL men om du gjør så "pleier" det å være mulig å få rabatt hvis du velger det selskapet BRL samarbeider med. Siden du har Canal Digital fra før av så er det sikkert de som de har en avtale med. Om ikke så hadde jeg bare gått for Canal Digital siden du har det fra før av. Eller så kan du sjekke ut denne linken, som viser sånn ca hvor rask internett du kan få på den adressen du bor på nå.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Jeg har Telenor bredbånd 25/5, og vi er to personer i husstanden som bruker nett mye! Dette holder i lange baner for oss, og det er heller ikke noe problem med enda flere på nett samtidig. For å finne ut hvor billig du kan få nett, må du undersøke hos de ulike leverandørene. Kanskje kan du få fiber der du bor? Anonymous poster hash: 5061c...37c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har Telenor bredbånd 25/5, og vi er to personer i husstanden som bruker nett mye! Ser dere videoer på nett, laster dere ned filmer osv? Det er ikke mulighet for fiber her. Borettslag ja, men Canal digital har ingen avtale med dem. Ser jeg må være kunde hos Canal digital for å få bredbånd derfra. Det er jeg jo ikke, jeg bare leier. Abonnementet står i leilighetseiers navn. Tror jeg har 5 GB nå, brukes iløpet av.. tja.. en uke? Har endel videosamtaler på skype bl.a. Anonymous poster hash: 89cdb...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå