AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #1 Skrevet 26. februar 2015 Jeg presterte å kjøpe meg langrennski igår, litt på impuls. Hadde sett meg ut en pakke de hadde på xxl til 999,- men de var selvsagt tom for min lengde. Kjøpte derfor noen andre ski, og glemte helt å spørre om feller. Så nå er jeg stresset, må det være fellefester på selve skien, eller er det mulig å montere det på i etterkant. Skal gå en del oppover, og for en nybegynner som meg er feller et must! Hva gjør jeg nå? =/Anonymous poster hash: acf41...4c9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Du senkee skuldrene og kjøper feller i dag det er ikke fester på skiene. Anonymous poster hash: 3b839...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Du senkee skuldrene og kjøper feller i dag det er ikke fester på skiene. Anonymous poster hash: 3b839...c2f 1
Blå politibil Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Noen ski har fester for kortfeller, mange av åsnesskiene har dette. Dersom det ikke er fellefester (to små spor i skiene litt utenfor festesonen) kan du kjøpe deg langfeller. Disse trenger ikke spor for innfesting men festes på tuppen. Bare pass på å få skifeller som passer til bredden på skiene dine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå