Gjest Espera Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Synes det er så vanskelig jeg - skulle gjerne kjøpt meg no 'ordentlig' shampo/balsam, i tillegg til stylingprodukt. Hører mye bra om Tigi, men synes det er kjempevanskelig å finne hvilke produkter som passer MIN hårtype? Jeg har tykt hår som fort blir flatt og tungt. Striper/bleker håret jevnlig, bruker en del føner (i og med at håret er langt og tykt MÅ jeg det skal det noengang bli tørt...). Er altså på utkikk etter shampo/balsam, muligens en hårkur og et stylingprodukt som gjør håret glattere/blankere.... Lukter det godt i tillegg er jeg kjempehappy! Noen som kan hjelpe?
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Kanskje Redken Smooth Down kunne være noe for deg? De er beregnet på å gi fuktighet og glatte hår som er brusete. Jeg har selv ikke den hårtypen, men har det varmebeskyttende serumet, og det lukter i hvertfall godt.
Montezuma Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Anbefaler Redken! Men spør hos frisøren hvilken variant, for det vet de etter å ha sett håret ditt.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 ER REDKEN BEDRE ENN KERASTASE SYNS DOKK?
Gjest Ethereal Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 ER REDKEN BEDRE ENN KERASTASE SYNS DOKK? Ikke for mitt hår; der er Kerastase Resistance absolutt best. Men Redken har mange serier, og hvis du for eksempel har grovt, brusete (frizzy) hår som du vil få glattere, er Redken Smooth Down bra.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #6 Skrevet 16. august 2004 Kanskje den gule Nutritive-serien til L'Oreal (Nr 1 eller nr 2) er noe for deg? Jeg har lignende hår som deg, og synes den er grei. Jeg har nr 1, og er litt i tvil om jeg heller burde hatt nr 2. Jeg føler håret mitt kunne hatt litt mer fuktighet etter at jeg har skylt ut shampoen. Resistance kan høres bra ut, men kan lett få håret til å bli litt tungt. (Selv om jeg synes den ga mere glans og håret ble mykere med den grønne resistance). Jeg har vært mer fornøyd med Kerastace-produkter enn med Redken.
Gjest Ethereal Skrevet 17. august 2004 #7 Skrevet 17. august 2004 Resistance-serien bygger opp slitt hår, og inneholder nok endel proteiner. Hvis håret ditt ikke har behov for dette, kan det nok bli tungt. Selv synes jeg håret blir veldig lett og luftig av denne serien, spesielt balsamen digger jeg! Nutritive er beregnet for tørt hår (i ulike grader, 1-3), og gir næring, men bygger ikke opp noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå