Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette kostholdet :

Frokost : et knekkebrød med masse godt smør + 1 jordbær og 1 blåbær.

Lunsj: 1/2 Nutrilett sjokolade + 1 hasselnøtt.

Middag: 15-20 bønner med litt ketsjhup på og 5 brokkoli, tre gulrøtter og 1 blomkål.

Kvelds: En liter pepsi max + en kjærlighet + en pakke extra tyggis :)

Er dette et sunt kosthold. Jeg vil gå ned 1/2 kg på en måned så vil ta litt ekstra i fra starten av men vil likevel ikke at kroppen min går i sparebluss :) Takk på forhånd for råd :D

Anonymous poster hash: 86ca5...a37
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 blåbær?

Og nei, det høres ikke spesielt sunt ut.

Skrevet

Spis normalt og beveg deg mer, så går du raskere ned i vekt enn ved det tullete kostholdet der.

• Liker 1
Skrevet

1 blåbær?

Og nei, det høres ikke spesielt sunt ut.

ts: ok da øker jeg med 2 stk ;)jeg har en plan for sånt skjønner du :)

Anonymous poster hash: 86ca5...a37

Skrevet

med den dietten der kommer du til å gå ned 5 kg på en uke, og legge på deg 10 kg i neste fordi du kommer til å bli umenneskelig sulten. Dessuten vil du være ekstremt oppblåst av en hel pakke tyggis.

Og nei, det går ikke an å bare spise en halv nutrilett uten å spise opp hele til slutt...

Skrevet

Dette er et ekstremt usunt kosthold. Kom deg til legen eller helsesøster og be om hjelp til din spiseforstyrrelse. Dette er verken normalt, kult eller bra for deg.

Gjest Runforit
Skrevet

Er dette seriøst?

Du kommer til å bli totalt feilernært og ikke minst klikke etter noen uker med et så ensidig, mangelfullt og dårlig kosthold.

Skrevet

Håper ikke dette er seriøst? Hvem putter inn "en pakke med extra tyggis" i kostholdsprogrammet sitt??

Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Et kosthold med såpass lite kalorier er ikke bra.

Du bør ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!
Rainbow81, mod

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...