AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Hei Kvinne 24 år her. Etter flere år som singel og fokus på studier traff jeg endelig en kjekk mann (27 år). Vi møttes for første gang i oktober i fjord på en fest (venner av venners fest), og utvekslet kontaktinfo. Den kvelden gjorde vi ingenting selv om han var veldig flørten og lysten (vi hadde drukket litt). Jeg fikk et veldig godt inntykk av han og bestemte meg der og da for å ikke bli med han hjem, da jeg ikke ville at han bare skulle bli en "fylle ONS". Vi gjorde ikke noe fysisk, bare lo og prata. Etter denne kvelden holdt vi litt sporadisk kontakt over Facebook, men kontakten døde litt ut etter noen uker da vi ikke hadde anledning til å møtes (høytider, studier osv). I januar begynte han plutselig å ta opp kontaken igjen, og han inviterte meg med på kino. Jeg hoppet i det og møtte han. Vi hadde det veldig koselig, selv om jeg var mega nervøs (pleier vanligvis ikke være så sjenert, men ble det med han.) En uke senere tok jeg initiativ og inviterte han med på en kveldstur. Vi møttes og gikk rundt i skogen i en times tid cirka før han plutselig spurte meg om jeg ville bli med han hjem (vi frøs, men jeg hadde egentlig tenkt å gå hjem). Jeg var litt skeptisk mtp. at det kun var date nr. 2, men tok sjansen. Hjemme hos han satt vi å så på TV og spiste kveldsmat. Vi lo og hygget oss mens vi holdt rundt hverandre. Han var veldig flørten, men jeg holdt litt tilbake. Når jeg skulle gå kysset han meg. Etter andre date gikk det flere uker før vi fikk sjangs til å møtes igjen, fordi han var offshore. I løpet av disse ukene hadde vi kontakt nesten hver dag over Facebook. På mandag som var, kom han hjem fra offshore og han sa han ville møte meg igjen. Jeg spurte om han ville gå på bowling (da jeg synes det er en fin aktivitet å gjøre sammen for å bli kjent). Han svarte at han hadde vondt i armen(?), og helst kunne tenke seg å ha en kveld hjemme hos han med film. Han la også til at jeg gjerne måtte sove over dersom jeg ønsket det. Så hva tenker dere? Er han bare ute etter sex? Hvor er bremsene?? Det er vel ikke normalt å sove over så tidlig? Kjenner jeg blir skeptisk Føler meg sinnsykt kjip som hele tiden må bremse ned. (ja, jeg vet at det er noen av dere her inne som lå med kjæresten deres på første date, og likevel ble kjærester.... men...det er vel ikke optimalt generelt sett. No offence!) Anonymous poster hash: 20b34...55c 1
Gjest Usminket Skrevet 26. februar 2015 #2 Skrevet 26. februar 2015 Vanskelig å si. Enten er han veldig gira på deg (forelsket, betatt og tent) eller så vil han kun i buksa på deg. Menn kan si og gjøre mye rart for å få en kvinne til sengs. Virker han nervøs rundt deg eller selvsikker?
Charmander Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Jeg synes ikke dette er noe utenom det ordinære. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Jeg synes ikke dette er noe utenom det ordinære. Men er det ikke rart at han vil ha hjemmedate hele tiden, samt ha meg til å sove over så tidlig? Jeg vet at dersom jeg sover over kommer han garantert til å prøve seg. Vanskelig å si. Enten er han veldig gira på deg (forelsket, betatt og tent) eller så vil han kun i buksa på deg. Menn kan si og gjøre mye rart for å få en kvinne til sengs. Virker han nervøs rundt deg eller selvsikker? Ja, ikke vet jeg. Jo han virka forsåvidt nervøs/sjenert på vår første date. Han pratet mye og stamma litt av og til. Når sover man over for første gang da? Etter 3. eller 10. date liksom? ts Anonymous poster hash: 20b34...55c
Teethgrinding Skrevet 26. februar 2015 #5 Skrevet 26. februar 2015 Traff dere hverandre virkelig i en fjord? How unique. 2
Timza Skrevet 26. februar 2015 #6 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Kan jo hende han er sliten etter 2 uker ute på jobb da? Uansett, kan du ikke spørre han? Hva er det han ser etter? Hvor er han om 1-2 år? osv. For å si det slik har jeg datet noen hvor sex ble gjort etter 1 måned som endte opp i ingenting etterpå, samt jeg har hatt sex med noen på første date som ble mer seriøst. Ta det som du vil selv. Endret 26. februar 2015 av Timza
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Men er det ikke rart at han vil ha hjemmedate hele tiden, samt ha meg til å sove over så tidlig? Jeg vet at dersom jeg sover over kommer han garantert til å prøve seg. Ja, ikke vet jeg. Jo han virka forsåvidt nervøs/sjenert på vår første date. Han pratet mye og stamma litt av og til. Når sover man over for første gang da? Etter 3. eller 10. date liksom? ts Anonymous poster hash: 20b34...55c Han jeg er lykkelig gift med i dag, jeg sov over hos han første natta, mens ex-mannen og jeg sov over første gang etter at vi datet i 2 måneder. Du må gjøre det som faller seg naturlig, men la han da jakte litt Anonymous poster hash: 74e75...c56
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #8 Skrevet 26. februar 2015 Du sover over når du føler at du har lyst til det. Anonymous poster hash: c6ae8...5aa
Flavio Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 [---] Så hva tenker dere? Er han bare ute etter sex? Hvor er bremsene?? Det er vel ikke normalt å sove over så tidlig? Kjenner jeg blir skeptisk Føler meg sinnsykt kjip som hele tiden må bremse ned. (ja, jeg vet at det er noen av dere her inne som lå med kjæresten deres på første date, og likevel ble kjærester.... men...det er vel ikke optimalt generelt sett. No offence!) Anonymous poster hash: 20b34...55c Altså, du ønsker med andre ord IKKE at fyren skal være hodestups forelsket i deg? Eller tror du at dere får et bedre forhold av at du gjør det til en vane å være den tilbakeholdne? Når sover man over for første gang da? Etter 3. eller 10. date liksom? ts Anonymous poster hash: 20b34...55c Unnskyld at jeg tyr til så billige hersketeknikker, TS. Men hadde du ikke allerede skrevet alderen din ville jeg spurt hvor gammel du er. Man sover over når det føles riktig. Det kan være første gang, det kan være aldri. Hvis du vil ha ham så glem de derre patetiske amerika-reglene! Hvis du ikke vil, så gjør det klart for ham, så han kan konsentrere kreftene sine om andre ting. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Traff dere hverandre virkelig i en fjord? How unique. Vær litt seriøs da Trenger synspunkter fra en mann her Kan jo hende han er sliten etter 2 uker ute på jobb da? Uansett, kan du ikke spørre han? Hva er det han ser etter? Hvor er han om 1-2 år? osv. For å si det slik har jeg datet noen hvor sex ble gjort etter 1 måned som endte opp i ingenting etterpå, samt jeg har hatt sex med noen på første date som ble mer seriøst. Ta det som du vil selv. Ja det er mulig, men har var på fotballtrening i går så tror ikke han er så veldig sliten egentlig. Har en følelse på at han vil ha sex med meg (iom at han var så flørten sist vi var hos han), men jeg vet ikke om det er bare det han vil? Blir litt stressa når han hele tiden vil være hjemme hos han. Hvordan kan jeg spørre han på em fin, lite anklagende måte? (Forresten så kan det jo hende at han faktisk bare svarer det jeg vil høre uansett....) Han har forøvrig sagt tidligere at han er ute etter et forhold. Men det kan jo alle si. Er det vanlig at mannen er så frempå? Det er vel egentlig det jeg lurer på. Trodde kanskje at menn som var seriøse var litt mer tilbaketrukket og sjenert dersom de likte ei jente godt for et evt. forhold? Har opplevd tidligere at mennene som er veldig på hele tiden, ofte bare vil fort i trusa. ts Anonymous poster hash: 20b34...55c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Altså, du ønsker med andre ord IKKE at fyren skal være hodestups forelsket i deg? Eller tror du at dere får et bedre forhold av at du gjør det til en vane å være den tilbakeholdne? Unnskyld at jeg tyr til så billige hersketeknikker, TS. Men hadde du ikke allerede skrevet alderen din ville jeg spurt hvor gammel du er. Man sover over når det føles riktig. Det kan være første gang, det kan være aldri. Hvis du vil ha ham så glem de derre patetiske amerika-reglene! Hvis du ikke vil, så gjør det klart for ham, så han kan konsentrere kreftene sine om andre ting. Men herregud da. Det er en grunn for at noen kvinner blir kalt løse og billige, og der er ikke fordi de venter med sex. Nå må dere bestemme dere! Er vi kvinner for frempå og easy er vi billige ludre og dersom vi holder igjen og venter er det også galt?? TS Anonymous poster hash: 20b34...55c
Timza Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Vær litt seriøs da Trenger synspunkter fra en mann her Ja det er mulig, men har var på fotballtrening i går så tror ikke han er så veldig sliten egentlig. Har en følelse på at han vil ha sex med meg (iom at han var så flørten sist vi var hos han), men jeg vet ikke om det er bare det han vil? Blir litt stressa når han hele tiden vil være hjemme hos han. Hvordan kan jeg spørre han på em fin, lite anklagende måte? (Forresten så kan det jo hende at han faktisk bare svarer det jeg vil høre uansett....) Han har forøvrig sagt tidligere at han er ute etter et forhold. Men det kan jo alle si. Er det vanlig at mannen er så frempå? Det er vel egentlig det jeg lurer på. Trodde kanskje at menn som var seriøse var litt mer tilbaketrukket og sjenert dersom de likte ei jente godt for et evt. forhold? Har opplevd tidligere at mennene som er veldig på hele tiden, ofte bare vil fort i trusa. ts Anonymous poster hash: 20b34...55c Er det negativt om han vil ha sex med deg? Som sagt, så trenger ikke det bety at sex er det eneste han er ute etter. Om det er vanlig at menn er så frempå? Ja, stort sett. Vi er tross alt de som som oftest må ta initiativ. Man skal jo ikke være tilbaketrukken som mann stort sett, da ville du ha mistet interessen om han var litt som deg med bremsene på konstant? Uansett er jo dette spørsmål som det er umulig å svare på om han kun vil i trusa på deg eller om han vil noe mer. Det har jo du mye større mulighet for å finne ut av. Du får være litt "hard to get" for å teste ei natt. Altså ta og sov over og la det bli med det, hvor du naturlig nok kan komme inn på samtalen om "dere" og hvor du ønsker med det, samt hva han eventuelt tenker om dere. Sier du på forhånd at du ønsker å vente med sex til at dere har møtt hverandre noen ganger, og han respekterer dette selv når du blir holdt rundt i senga så er nok det et godt tegn. Bare ikke ligg å vrikk med rumpa slik at du fremprovoserer noe.
Flavio Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Men herregud da. Det er en grunn for at noen kvinner blir kalt løse og billige, og der er ikke fordi de venter med sex. Nå må dere bestemme dere! Er vi kvinner for frempå og easy er vi billige ludre og dersom vi holder igjen og venter er det også galt?? TS Anonymous poster hash: 20b34...55c Det skal atskillig mer til for de fleste før man blir kalt "løse og billige" enn at man sover over hos noen man er forelsket i. Bortsett fra i religiøse kretser som ikke har annet fore enn å gjøre andres liv miserabelt, da. Det som er galt, er å bry seg om hva resten av verden mener om overnattingsprospektet ditt. At andre snakker om 3. eller 10. date, er virkelig uinteressant. En jente som var mer opptatt av denslags formaliteter enn av om vi hadde connection eller ikke, ville vært ettertrykkelig turn-off. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Det skal atskillig mer til for de fleste før man blir kalt "løse og billige" enn at man sover over hos noen man er forelsket i. Bortsett fra i religiøse kretser som ikke har annet fore enn å gjøre andres liv miserabelt, da. Det som er galt, er å bry seg om hva resten av verden mener om overnattingsprospektet ditt. At andre snakker om 3. eller 10. date, er virkelig uinteressant. En jente som var mer opptatt av denslags formaliteter enn av om vi hadde connection eller ikke, ville vært ettertrykkelig turn-off. Selvfølgelig måtte du som mann finne noe annet enn negativt å kommentere til ei jente som ikke omhandlet billig eller hard to get. Selv om man har kjemi og er tent på hverandre så må man ikke ligge sammen med en gang. Er lov å bli bedre kjent først uten at det skal bli turn-off. Er det negativt om han vil ha sex med deg? Som sagt, så trenger ikke det bety at sex er det eneste han er ute etter. Om det er vanlig at menn er så frempå? Ja, stort sett. Vi er tross alt de som som oftest må ta initiativ. Man skal jo ikke være tilbaketrukken som mann stort sett, da ville du ha mistet interessen om han var litt som deg med bremsene på konstant? Uansett er jo dette spørsmål som det er umulig å svare på om han kun vil i trusa på deg eller om han vil noe mer. Det har jo du mye større mulighet for å finne ut av. Du får være litt "hard to get" for å teste ei natt. Altså ta og sov over og la det bli med det, hvor du naturlig nok kan komme inn på samtalen om "dere" og hvor du ønsker med det, samt hva han eventuelt tenker om dere. Sier du på forhånd at du ønsker å vente med sex til at dere har møtt hverandre noen ganger, og han respekterer dette selv når du blir holdt rundt i senga så er nok det et godt tegn. Bare ikke ligg å vrikk med rumpa slik at du fremprovoserer noe. Haha, hadde vært så typisk meg Jeg vet at han vil ha meg på overnatting for sex, ikke så vanskelig å tyde. Saken er jo som du sier om han vil mer enn det. Han sier det, men hvem vet. Jeg fikk nettopp natta melding fra han nå hvor han skrev at han gledet seg til å møte meg i morgen, og om jeg ikke kunne komme etter kl. 21 fordi han skal i familieselskap først. Tydelig at han vil ha meg over sent på kvelden Nå vil jeg nesten backe ut kjenner jeg. ts Anonymous poster hash: 20b34...55c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 Jeg tror at hvis jeg hadde følt meg ukomfortabel med å komme så seint, evt mistenkt at han bare ville én ting når han inviterte meg over så seint, så hadde jeg hørt om det var mulig å gjøre det en annen dag, til et annet tidspunkt. Evt foreslått en annen dag og en annen aktivitet i tillegg, gått ut å gjort noe osv.... Er ikke noe morsomt å sitte hjemme hos noen å føle seg ukomfortabel eller rett og slett presset Anonymous poster hash: 1077a...487 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Selvfølgelig måtte du som mann finne noe annet enn negativt å kommentere til ei jente som ikke omhandlet billig eller hard to get. Selv om man har kjemi og er tent på hverandre så må man ikke ligge sammen med en gang. Er lov å bli bedre kjent først uten at det skal bli turn-off. Anonymous poster hash: 20b34...55c Negativt? Du får jo tåle at folk sier det de mener. Og jeg er enig, hvorfor bry seg så mye om "reglene" som sier at man skal vente et visst antall dater eller visst antall måneder før man har ligger med hverandre? Fokuser på hva du vil istedet for konvensjoner. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du tror han bare vil i buksa på deg. Dere har hatt kontakt siden oktober og det tyder ikke på en mann som bare vil i trusa på deg. Skal man bare ha seg litt og ikke noe mer finnes det enklere måter enn å ha kontakt med og date noen i 4 mnd. Men dette er dessverre typisk for mange kvinner. Uansett hva han gjør er det ikke bra nok, men dere tar jo heller ikke initiativ eller risiko selv. Det er lett å sitte å kritisere over fremgangsmåten når man ikke gjør en dritt med det selv. Forhåpentligvis tar han til vettet og finner seg ei som tør å leve, og som tør å satse Anonymous poster hash: 25cf5...235
Nettinettet Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Her er hvordan du TS ser dette: Han gjør andre viktigere ting først og så får du lov til å komme sent fordi da kan du sove over sånn at han får komme ned i buksa på deg og fått det han vil ha Nemlig sex. Slik er hvordan jeg ser det: Han har planer med familien på kvelden, men vil likevell at du skal komme fordi han har så lyst til å være nær deg igjen. Han inviterer deg til å sove over fordi det å sove sammen er det beste som finnes når man er forelsket i noen og vil være nær. Da slipper dere også å stresse med å få tid sammen fordi dere jo har hele natten til å skravle, le og ta på hverandre. Sex? Ikke sikkert det er i tankene hans engang! 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #18 Skrevet 26. februar 2015 Mjaa...jeg har vært på noen dates med en og vil du høre fellesnevneren? Han ønsket at jeg også skulle sove over, og de eneste gangene han ville finne på noe var dagen derpå fordi han var kåt. Nå var det én gang vi måtte ta det dagen etter dagen derpå for ham, og da prøvde han seg ikke, men det ble armkrok og kos isteden. Jeg har uansett valgt å ikke ha noe kontakt med han videre, fordi jeg ikke ønsker å ha en sånn relasjon.Anonymous poster hash: 09217...a6a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #19 Skrevet 26. februar 2015 Jeg synes ikke det hadde vært noe galt i å sove over hos mannen på dette tidspunkt. Men jeg liker ikke helt at han foreslår det allerede i invitasjonen. Det tar bort noe av spenningen, og skaper et inntrykk av at han inviterer deg på sex. En invitasjon til sex så tidlig i datingen bør hintes til mellom linjene synes jeg. Holder ellers med ham i å ikke bli med på bowling. Er ikke det en ganske 'lame' aktivitet da? Hilsen kvinne 33Anonymous poster hash: 4bcd9...623
Nettinettet Skrevet 26. februar 2015 #20 Skrevet 26. februar 2015 (endret) Jeg synes ikke det hadde vært noe galt i å sove over hos mannen på dette tidspunkt. Men jeg liker ikke helt at han foreslår det allerede i invitasjonen. Det tar bort noe av spenningen, og skaper et inntrykk av at han inviterer deg på sex. En invitasjon til sex så tidlig i datingen bør hintes til mellom linjene synes jeg. Holder ellers med ham i å ikke bli med på bowling. Er ikke det en ganske 'lame' aktivitet da? Hilsen kvinne 33Anonymous poster hash: 4bcd9...623 Jeg på min side synes det er søtt at han spurte. Det gir henne mulighet til å ta med skift også. Endret 26. februar 2015 av Nettinettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå