AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 På ordentlig? Har litt rynker og solskader i ansiktet. 30 år. Vurderer å Ta det på klinikk. Hvordan foregår det, hva koster det og ble du fornøyd?Anonymous poster hash: 009a1...f29
Gjest Happyface87 Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Mine solskader ble mye bedre etter jeg tok pensling fra MD! Jeg hadde en stor pigmentflekk i pannen, noen på kinnet og en skikkelig pigmentbarten Jeg kjøpte det på nett for 1500,-. Superlett og effektivt!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Produktene deres eller kjemiske peelingen? Peelingen deres gav meg en vakker glød og hjalp på kvisene, men blekte ikke noen pigmenterte arr jeg hadde (grunnen til peelingen) og de var ikke dype engang. Så hadde ikke ofret hornlaget for det igjen når det funket så dårlig på bleking. Men tror det skal funke bra på solskader og linjer altså. Anonymous poster hash: d2c57...64b
Sabrina Skrevet 26. februar 2015 #4 Skrevet 26. februar 2015 Syntes fruktsyren til MD fungerte bedre. Men de har visst sluttet med det overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå