nexus321 Skrevet 25. februar 2015 #1 Skrevet 25. februar 2015 Jeg blir rejected av kvinner hele tiden. Jeg vet ikke hva det er men jeg vet ikke hva jeg bør si til dem. Kanskje utseendet messig ansikten min funker ikke? kan det være mulig? Jeg er en 25 år gammel jomfru man som har aldri kysset noen. Hva bør jeg gjøre?
Nettinettet Skrevet 25. februar 2015 #2 Skrevet 25. februar 2015 Du har jo fått mange gode råd i den andre tråden du lagde, hvorfor benytter du deg ikke av de?
WubWub Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 prøv en mann, kanskje gresset er grønnere på den andre siden. menn er også mer villige enn kvinner, sett fra et biologisk synspunkt.
Gjest Cartman Skrevet 25. februar 2015 #4 Skrevet 25. februar 2015 prøv en mann, kanskje gresset er grønnere på den andre siden. menn er også mer villige enn kvinner, sett fra et biologisk synspunkt. Herregud Så du foreslår at TS skal bli sår i ræva. Gå fra å være ulykkelig jomfru til å bli ulykkelig sår.
Gjest Cartman Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 Ta det med ro. Før i tiden var det helt vanlig. Den gangen giftet man seg før sex. Nå skal alle knulle alle når som helst og hvor som helst. Drit i presset og ta det med ro. Nyt livet.
WubWub Skrevet 25. februar 2015 #6 Skrevet 25. februar 2015 Herregud Så du foreslår at TS skal bli sår i ræva. Gå fra å være ulykkelig jomfru til å bli ulykkelig sår. No pain no gain bro
Gjest Cartman Skrevet 25. februar 2015 #7 Skrevet 25. februar 2015 No pain no gain bro Kan fort bli true blood i baken til TS, så nei jeg tror ikke det er bra for han.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #8 Skrevet 25. februar 2015 Jeg blir rejected av kvinner hele tiden. Jeg vet ikke hva det er men jeg vet ikke hva jeg bør si til dem. Kanskje utseendet messig ansikten min funker ikke? kan det være mulig? Jeg er en 25 år gammel jomfru man som har aldri kysset noen. Hva bør jeg gjøre? Ganske turnoff med en mann som tenker "hva bør jeg si til deg?". Anonymous poster hash: cca7d...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #9 Skrevet 26. februar 2015 Ganske turnoff med en mann som tenker "hva bør jeg si til deg?".Anonymous poster hash: cca7d...ff8 Ts skal ikke si akkurat det. Men som han skrev at han ikke hadde erfaring, hvordan foreslår du at man går frem når man overhode ikke har peiling på hva man driver med? Veldig mange jenter forstår ikke at mange gutter ikke er så flinke i starten men gi dem en sjans og jeg tror flerparten faktisk hadde overrasket stort.. Anonymous poster hash: c2fe5...5b1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #10 Skrevet 26. februar 2015 Ts skal ikke si akkurat det. Men som han skrev at han ikke hadde erfaring, hvordan foreslår du at man går frem når man overhode ikke har peiling på hva man driver med? Veldig mange jenter forstår ikke at mange gutter ikke er så flinke i starten men gi dem en sjans og jeg tror flerparten faktisk hadde overrasket stort..Anonymous poster hash: c2fe5...5b1 Anonymous poster hash: cca7d...ff8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #11 Skrevet 26. februar 2015 Ts skal ikke si akkurat det. Men som han skrev at han ikke hadde erfaring, hvordan foreslår du at man går frem når man overhode ikke har peiling på hva man driver med? Veldig mange jenter forstår ikke at mange gutter ikke er så flinke i starten men gi dem en sjans og jeg tror flerparten faktisk hadde overrasket stort..Anonymous poster hash: c2fe5...5b1 Jeg skrev "tenker". Ser for meg at dersom ts tenker i de baner når han forsøker å snakke med jenter, kan det skinne igjennom. Siden du spør hva jeg foreslår, så kan jeg si at synes det ville være en god idé å forsøke å slappe av og snakke til jenter han er interessert i på samme måte som han snakker til venner. Et sted må man starte. Anonymous poster hash: cca7d...ff8 2
draug 75 Skrevet 26. februar 2015 #12 Skrevet 26. februar 2015 Gå til kjernen av deg selv. Finn ut av hva du er og hva du har lyst til, og legg opp livet ditt deretter, planlegg livet ditt ut fra at du kommer til å forbli alene og fyll det sjøl. Du får bare vondt av å tenke på hvor fint det hadde vært hvis.... Dette er ikke en oppskrift på hvordan du kommer ut av singeltiværelsen, men en oppskrift på hvordan du kan få det bedre med deg sjøl. Du er ikke alene. Det er faktisk blitt ganske vanlig at menn lever uten å etablere forhold. Kvinner ser ikke to ganger på samme mann hvis de ikke tiltrekkes tvert. Det er blitt slik at du må være flink å sjekke for å få deg kjæreste - og det mest utiltrekkende er en mann som viser at det betyr noe for han hva hun synes og hva utfallet av kontakten blir.
Gjest HeiHade Skrevet 26. februar 2015 #13 Skrevet 26. februar 2015 Dette er sikkert kynisk av meg, men jeg finner det utrolig avtennende med menn (og kvinner) som ikke skriver godt norsk. Du kan jo starte med å jobbe med det. I alle fall hvis du er i skriftlig kontakt med kvinner. Dette gjelder også hvis du er av utenlandsk opprinnelse. Kanskje til og med spesielt hvis du er av utenlandsk opprinnelse. Norske kvinner er ofte allerede kritiske til utenlandske menn. Det hjelper på sjansene dine at du behersker språket og den norske væremåten. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #14 Skrevet 26. februar 2015 Jeg leselitt i forrige tråden. Du fikk et veldig bra svar her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=913686#entry15952308 Første som slår meg er at du virker rar basert på måten du skriver og tenker på. Dette kan kanskje ordne seg litt dersom du stagger litt den besettelsen du føler for å få dame. Den gode nyheten er at det er maaaange damer som er minst like rare som deg selv. Men de er kanskje litt mer gjemt, går ikke på fester, bruker ikke fating apps og den slags. Så det kan være vanskeligere å møte på dem. Det andre er at jeg får inntrykk av at du vil ha dame, hvilken som helst dame. Du er helt besatt etter å ha kjæreste og alt du assosierer med det. Er du tiltrukket til damene du flørter med, eller flørter du med alle du tror du kan ha sjans på? Du kan alltids ta turen til r9k på 8chan. Mange som har lignende problemer der. Anonymous poster hash: 10759...733
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #15 Skrevet 26. februar 2015 oi, der ble de noen skrivefeil. Skulle være leste litt og dating apps Anonymous poster hash: 10759...733
Petra75 Skrevet 26. februar 2015 #16 Skrevet 26. februar 2015 Gå til kjernen av deg selv. Finn ut av hva du er og hva du har lyst til, og legg opp livet ditt deretter, planlegg livet ditt ut fra at du kommer til å forbli alene og fyll det sjøl. Du får bare vondt av å tenke på hvor fint det hadde vært hvis.... Dette er ikke en oppskrift på hvordan du kommer ut av singeltiværelsen, men en oppskrift på hvordan du kan få det bedre med deg sjøl. Du er ikke alene. Det er faktisk blitt ganske vanlig at menn lever uten å etablere forhold. Kvinner ser ikke to ganger på samme mann hvis de ikke tiltrekkes tvert. Det er blitt slik at du må være flink å sjekke for å få deg kjæreste - og det mest utiltrekkende er en mann som viser at det betyr noe for han hva hun synes og hva utfallet av kontakten blir. Her er jeg ikke enig med deg. I en datesituasjon har du kanskje rett, men mange treffer hverandre via jobb, hobbyer eller andre ting, og får øynene opp for den andre etter lang tid - etter hvert som man blir kjent. Er man ikke i en slik situasjon hvor man ikke treffer noen av det annet kjønn på jevnlig basis er det verre, selvfølgelig, men da må man kanskje vurdere andre metoder for å gjøre det. Som forskjellige frivillige aktiviteter, for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #17 Skrevet 26. februar 2015 Jeg blir rejected av kvinner hele tiden. Jeg vet ikke hva det er men jeg vet ikke hva jeg bør si til dem. Kanskje utseendet messig ansikten min funker ikke? kan det være mulig? Jeg er en 25 år gammel jomfru man som har aldri kysset noen. Hva bør jeg gjøre? Dette kan da ikke være sant ? - kvinner som er SÅ greie hele tiden. Har du ikke lest rundt på KG en stund nå ? halllloooo Anonymous poster hash: a4b94...247
draug 75 Skrevet 27. februar 2015 #18 Skrevet 27. februar 2015 Her er jeg ikke enig med deg. I en datesituasjon har du kanskje rett, men mange treffer hverandre via jobb, hobbyer eller andre ting, og får øynene opp for den andre etter lang tid - etter hvert som man blir kjent. Er man ikke i en slik situasjon hvor man ikke treffer noen av det annet kjønn på jevnlig basis er det verre, selvfølgelig, men da må man kanskje vurdere andre metoder for å gjøre det. Som forskjellige frivillige aktiviteter, for eksempel. Jeg er enig med deg i at det burde vært slik. Nå skal jeg være forsiktig med å påstå noe utelukkende av mine egne erfaringer, men det er litt merkelig at jeg aldri har erfart sjøl eller sett noen andre heller, plutselig få øynene opp for hverandre etter å ha blitt kjent over lang tid. Ja, noen møtes på jobb. To stykker her på jobb forlovet seg med hverandre forleden, men det lå i kortene allerede to dager etter at hun begynte at det kom til å skje noe. Ja, noen møtes i hobbyer. Har vært med i mange forskjellige kor siden jeg var 15. Begynner å bli 24 år det nå. Eneste gangen jeg har opplevd å bli sammen med noen i samme kor, var interessen for hverandre der nesten med en gang - jeg hadde vært med noen måneder da hun kom tilbake etter halvt års permisjon. Ellers er det i grunnen hipp som happ om du er i kor med blandede stemmer eller like stemmer: Man treffes på stevner, og begynner å rote med noen i et annet kor. Jeg har aldri opplevd at noen begynner med hverandre etter lang tid, at de blir kjent og plutselig får øynene opp for hverandre. Om noen blir sammen etter litt tid, har det ligget i kortene ei stund, og det har vært venta på. Jeg er fullt på det rene med at argumentasjonen egentlig ikke holder mål: at jeg ikke har sett det betyr ikke at det ikke skjer. Men jeg synes altså at det er rart at jeg etter 24 år, og i 6 forskjellige byer i Norge, aldri har sett dette skje. Hverken i kor eller i studentsamfunn... Unntaket var en tremenning som gifta seg med ei han hadde kjent fra skolen og ungdomslag. Han kom derimot hjem etter to år i militæret. Det var som hun aldri hadde sett han før, før han kom hjem, sa hun. Det kjenens opplagt: i det lange fraværet hadde han utvikla manndommen sin: han kom hjem "som en annen" - ig tiltrekninga fra hennes side, den skjedde ved første møte etter at han kom hjem. Kjærlighet ved første blikk? Kanskje. Dette er mine erfaringer, og jeg kan ikke konkludere annet enn at ei kvinne som ikke ganske fort merker at han her er det noe spesielt med, stenger døra for alt annet enn vennskap.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #19 Skrevet 27. februar 2015 Hvorfor oppretter du tråd etter tråd, når du allerede har fått gode råd? Mener å huske du fikk gode råd i sist (ganske nylige) tråd. Anonymous poster hash: 72c03...fbc
Petra75 Skrevet 27. februar 2015 #20 Skrevet 27. februar 2015 Jeg er enig med deg i at det burde vært slik. Nå skal jeg være forsiktig med å påstå noe utelukkende av mine egne erfaringer, men det er litt merkelig at jeg aldri har erfart sjøl eller sett noen andre heller, plutselig få øynene opp for hverandre etter å ha blitt kjent over lang tid. Ja, noen møtes på jobb. To stykker her på jobb forlovet seg med hverandre forleden, men det lå i kortene allerede to dager etter at hun begynte at det kom til å skje noe. Ja, noen møtes i hobbyer. Har vært med i mange forskjellige kor siden jeg var 15. Begynner å bli 24 år det nå. Eneste gangen jeg har opplevd å bli sammen med noen i samme kor, var interessen for hverandre der nesten med en gang - jeg hadde vært med noen måneder da hun kom tilbake etter halvt års permisjon. Ellers er det i grunnen hipp som happ om du er i kor med blandede stemmer eller like stemmer: Man treffes på stevner, og begynner å rote med noen i et annet kor. Jeg har aldri opplevd at noen begynner med hverandre etter lang tid, at de blir kjent og plutselig får øynene opp for hverandre. Om noen blir sammen etter litt tid, har det ligget i kortene ei stund, og det har vært venta på. Jeg er fullt på det rene med at argumentasjonen egentlig ikke holder mål: at jeg ikke har sett det betyr ikke at det ikke skjer. Men jeg synes altså at det er rart at jeg etter 24 år, og i 6 forskjellige byer i Norge, aldri har sett dette skje. Hverken i kor eller i studentsamfunn... Unntaket var en tremenning som gifta seg med ei han hadde kjent fra skolen og ungdomslag. Han kom derimot hjem etter to år i militæret. Det var som hun aldri hadde sett han før, før han kom hjem, sa hun. Det kjenens opplagt: i det lange fraværet hadde han utvikla manndommen sin: han kom hjem "som en annen" - ig tiltrekninga fra hennes side, den skjedde ved første møte etter at han kom hjem. Kjærlighet ved første blikk? Kanskje. Dette er mine erfaringer, og jeg kan ikke konkludere annet enn at ei kvinne som ikke ganske fort merker at han her er det noe spesielt med, stenger døra for alt annet enn vennskap. Vel - det er mulig vi som holder på med min hobby er litt treigere enn andre, men hos oss er det mange som har funnet hverandre etter flere år. Jeg selv ble sammen med eksen etter fem-seks år. Det lå slett ikke i kortene at vi skulle bli sammen. Det samme gjelder flere hos oss. Jeg har også opplevd at kollegaer har blitt sammen etter flere år, og der har det ikke vært snakk om verken flørt eller tusking i gangene. Så dine erfaringer er ikke nødvendigvis de rette, nei. Joda, det er mange jeg ser umiddelbart at jeg ikke kan finne tonen med. Men det er også mange jeg kjenner treffer meg på helt andre måter etter å ha lært de å kjenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå