Suzy Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har det strålende! Sola skinner som en hedmarking på satsdunken sin' date= alle er friske og fornøyde og livet leker! Hva er dette for slags elendig og ikke minst stigmatiserende metafor bruk???? Din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Metaforbruk i ett ord, Suzy! Litt på en snurr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2004 Delte med vilje for å gjøre det lettere å forstå for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Heia Suz! Heia Suz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Jai får stå oansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2004 Jai får stå oansett Syke lille blåmann... Tilbake til metafor-tullet ditt; Hvordan kan en person skinne på noe? HÆ? Sola skinner som en hedmarking på satsdunken sin, alle er friske og fornøyde og livet leker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #7 Del Skrevet 13. august 2004 Gå i deg selv, Su zy, og se om du finner svaret. Eller til naboen. Selv er jeg ikke hedmarking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 13. august 2004 Selv er jeg ikke hedmarking. Jeg ser jo det - du skinner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #9 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg ser jo det - du skinner ikke He keeps her shiny, shiny, he keeps her running like a dream Du kan vel din Rainmakers fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 13. august 2004 I want a big, fat blonde to hold my hanhd To keep this skinny boy from blowing away in the wind I want a big, fat blonde Oiiii Nå ble jeg jammen glad igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #11 Del Skrevet 13. august 2004 ...and we move in small circles.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #12 Del Skrevet 13. august 2004 ...and we move in small circles.... thanks for being here with me on the greatest night of my life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #13 Del Skrevet 13. august 2004 Nå ble jeg jammen glad igjen Hoo-dee-hoo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 13. august 2004 Now you are gone but not forgotten I am forgotten but not gone A snapping twig, a sudden motion It's only me, I mean no harm I scratch my name into your mirror I burn my face inot your eyes On walls of caves, inside your city Something to remember me by *salig* :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #15 Del Skrevet 13. august 2004 Snart blir du moderert, pga tallet på linjer. Dessverre. The ice cap's melting we're making lemonade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 13. august 2004 Hunger moon shining on a field of snow Ice up above and a fire down below Har Bob blitt mer lyrisk med årene, syns du? Har du forresten hørt soloplata hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #17 Del Skrevet 13. august 2004 Mer lyrisk? Mulig, i hvert fall litt andre typer "historier." Soloplata er uhørt. Av meg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 13. august 2004 Mer lyrisk? Mulig' date=' i hvert fall litt andre typer "historier."[/quote'] Det var mer sosial urettferdighet til å begynne med, men han virkelig begynte å fortelle nære historier på "Flirting..." og "Skin" - syns jeg da Jeg har heller ikke hørt - søren og. Nysgjerring på den :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå