Gå til innhold

Veier jeg for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 174 og veier 44 kg. Jeg vet at jeg er litt i underkant av hva jeg burde veie, men nå har jeg jo også lett benbyggning..

Anonymous poster hash: 29244...a29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 2ab53...f5c
  • Liker 2
Skrevet

Et mat og ikke sult.

Anonymous poster hash: e14cd...f34

Skrevet

Jeg er 168 og veier 58 kg, men jeg trener mye. Så jeg synes kanskje du veier litt lite.Har du vært hos en lege for å få deg undersøkt? Kan være flere årsaker til lav vekt.

Skrevet

Jeg har tidligere vei 47 kg og jeg er 160 høy. Da var jeg kun skinn og bein. Knoklene stakk ut over alt, så ja du veier for lite.

Anonymous poster hash: c4afb...0aa

Skrevet

Det tror jeg du vet selv allerede at du gjør. Vi er alle forskjellige, men en BMI ned mot 14 er veldig undervektig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, du veier definitivt for lite. Selv veier litt mer, og er litt lavere, men har selv alvorlig lav bmi.

Skrevet

Du vet vel at du ikke har en sunn vekt for høyden din. Hva ønsker du å oppnå med denne posten? Hva syns du selv om vekten din?

Anonymous poster hash: a8b75...5cc
Skrevet

Det er ikke noe som heter lett beinbygning. Du veier for lite.

Anonymous poster hash: b1b38...bc2

Skrevet

Å herregud da, ja, du veier for lite og dette vet du om selv.

Skrevet

Ja alt for lite. Du burde ligge på minimum 59 til 60 kg men helst rundt 65 kg.

Skrevet

Unnskyld, men jeg begynner å tvile på om dette er helt seriøst. JEG er 174 og jeg skal veie rundt 65-70. Ikke mindre enn 60 i alle fall.

Anonymous poster hash: 8a0a1...78c
Gjest Penelopee
Skrevet

Jeg er 175, slank og veier 65 kg... Så ja, jeg vil tro du veier for lite.

Skrevet

Dette blir såklart bare spekulasjoner, men det er mulig ts har opprettet denne tråden fordi hun rett og slett vil høre folk fortelle henne 'hvor lite hun veier'. Et friskt menneske vet at en høyde på 170 og en vekt på 44 kg er for lite. Det ts kanskje ikke vet er hvor skadelig det er for kroppen hennes, og at hvis hun har vært så undervektig lenge kan det gå utover fertilitet og gi andre farlige helseplager..

Anonymous poster hash: d9eb9...329
  • Liker 2
Skrevet

Hei TS

Jeg må stenge tråden din, du beskriver en ekstremt farlig lav vekt, og det er ingen her inne som vi kan vite at har kunnskaper til å gi deg råd.

Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver.

Rainbow81, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...